Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Watsonin toinen romaani Kaksoiselämä on koukuttava psykologinen trilleri

Bazar Kustannus Oy

Watsonin toinen romaani Kaksoiselämä on koukuttava psykologinen trilleri

Julkaistu: 20.10.2015 klo 15:53
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

S. J. Watsonin esikoisteos Before I Go to Sleep ilmestyi suomeksi vuonna 2012 nimellä Kun suljen silmäni. Romaanista tuli huikea menestys ympäri maailmaa. Nyt julkaistava Kaksoiselämä on Watsonin odotettu toinen romaani.

Julian pikkusisko Kate murhataan, ja tapahtuma ravisuttaa Lontoossa valokuvaajana työskentelevän Julian rauhallista elämää. Koska poliisi ei tunnu etenevän tutkinnassaan, Julia matkustaa Pariisiin ja alkaa itse selvitellä Katen viimeisiä vaiheita, niin itsensä vuoksi kuin myös poikansa Connorin, jonka oikea äiti Kate oli. Julia ystävystyy Katen asuintoverin Annan kanssa, ja pikkusiskon elämästä alkaa paljastua salaisuuksia.

Ennen kuin Julia huomaakaan, hän on tiiviisti menneisyyden verkossa. Tutustuminen arvoitukselliseen Lukasiin on vähällä saada hänet menettämään kontrollin elämästään täysin.

S. J. Watsonin  psykologinen trilleri solmii intohimojen, syyllisyyden ja rakkauden punoksen, josta on vaikea selviytyä vahingoittumattomana. Kuinka pitkälle kannattaa mennä päästäkseen perille toisen salaisuuksista?

Lontoossa asuva S. J. Watson (s. 1971) opiskeli fysiikkaa Birminghamin yliopistossa ja työskenteli valmistumisensa jälkeen useissa sairaaloissa kirjoittaen samalla kaunokirjallisuutta iltaisin ja viikonloppuisin. Esikoisteoksensa Kun suljen silmäni hän kirjoitti kirjoituskurssilla. Kirja käännettiin yli 40 kielelle, se voitti useita palkintoja, ja puolessa vuodessa sitä myytiin yhteensä yli 600  000 kappaletta. Kirjaan perustuva elokuva Before I Go to Sleep sai ensi-iltansa vuonna 2014, ja sen päätähtinä nähtiin Nicole Kidman ja Colin Firth.

S. J. Watson
Kaksoiselämä
Alkuperäisteos: Second Life
Käännös: Laura Beck
Sidottu / 447 sivua
Ilmestymispäivä: 20.10.2015

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Bazar Kustannus Oy, tiedottaja Anu Sokura, tiedotus@bazarkustannus.fi, 0466 163  180

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon