Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Wahlroos-kirja herättää keskustelua Ruotsissa

Into Kustannus

Wahlroos-kirja herättää keskustelua Ruotsissa

Julkaistu: 20.03.2014 klo 15:30
Julkaisija: Into Kustannus

Ruotsin laitos Tuomo Pietiläisen & tutkivan työryhmän teoksesta WAHLROOS: EPÄVIRALLINEN ELÄMÄKERTA  julkistettiin tänään Tukholmassa. Laatukustantamo Lind&CO julkaisi kirjan nimellä "Björn Wahlroos – Från stalinist till Nordens mäktigaste finansman".

WAHLROOS: EPÄVIRALLINEN ELÄMÄKERTA perustuu yli kahteensataan haastatteluun ja kymmeniin arkistolähteisiin. Harvinaislaatuinen tutkivan journalismin hanke valottaa Wahlroosin lapsuutta, nuoruutta, rikastumista ja Pohjoismaiden valloitusta.

WAHLROOS: EPÄVIRALLINEN ELÄMÄKERTA on kirjoittanut 25 journalismin maisteriopiskelijaa Tampereen yliopistosta yhdessä yliopiston viime vuoden vierailijaprofessori Tuomo Pietiläisen kanssa. Kirja on yksi viime vuoden parhaiten myyneistä tietokirjoista Suomessa. Kirjan ovat kääntäneet Hufvudstadsbladetin toimittajat Annika Hällsten ja Stefan Lundberg.

Dagens Nyheter: En finansman i förvandling

Kirjan facebook-sivut

www.intokustannus.fi/kirja/wahlroos_epavirallinen_elamakerta
mika.ronkko@intokustannus.fi, puh 050 4362170

Into on ketterä ja ärhäkkä kustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.into-ebooks.com | www.facebook.com/intokustannus