Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Veeti Kallio ehtii musikaaliroolista TTT-Klubin akustiselle keikalle 25.9.

Tampereen Työväen Teatteri

Veeti Kallio ehtii musikaaliroolista TTT-Klubin akustiselle keikalle 25.9.

Julkaistu: 21.09.2015 klo 09:27
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin syksyn uutuusmusikaalin Desiréen miespääroolissa valloittaa Veeti Kallio. Tällä viikolla Suuren näyttämön esitysten välissä nähdään karismaattinen laulaja myös toisessa valossa, kun ravintolanäyttämö TTT-Klubilla esiintyy hänen oma vakiduonsa perjantaina 25.9. klo 22.

Luvassa on Veeti Kallio Duon omaa ohjelmistoa, taiteilijan omin sanoin "Jotain lainattua, jotain uutta, jotain vanhaa ja pala ikuisuutta". Esitys avaa TTT-Klubin syyskauden musiikkiohjelmiston, joka sisältää viikoittain esityksiä teemoilla Unplugged sekä Jazz & Blues.

Musiikkimiehenä Veeti ansaitsi kannuksensa jo 80-luvun puolella Veeti & The Velvets -yhtyeessä Sami Saaren ja edesmenneen Aki Sirkesalon kanssa. Seurasi menestyksekäs sooloura, esiintymiset Suomi-soulin huippukokoonpanoissa sekä jäsenyys Leningrad Cowboysissa, jonka riveistä tulee myös Veeti Kallio Duon toinen jäsen Vesa Kääpä.

TTT-Klubilla esitetään tällä viikolla myös Mauno Peppone - Elämä, kuolema ja comeback (pe 25.9.) sekä Luolamies (la 26.9.).

TTT-Klubin verkkosivut

Pressikuvat

Pressiliput, lisätiedot ja haastattelupyynnöt
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi