Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Uutuuskirja kokoaa yhteen nykypäivän merkittävimpien henkisten opettajien opit sydämen voimasta

Viisas Elämä

Julkaistu: 25.06.2015 klo 11:41
Julkaisija: Viisas Elämä

Sydämen voima on Baptist de Papen maailmalla menestystä saavuttanut henkisen kasvun opaskirja. Baptist de Pape on kirjailijaksi ja elokuvaohjaajaksi ryhtynyt lakimies, joka haastatteli maailman arvostetuimpia henkisiä opettajia Sydämen voima (The Power of the Heart) -elokuvaan ja -kirjaan.

Ympäri maailman suuntautuneella tutkimusmatkallaan de Pape haastatteli kahdeksaatoista opettajaa, joiden joukossa olivat muun muassa Maya Angelou, Deepak Chopra, Paulo Coelho, Jane Goodall, Eckhart Tolle ja Gary Zukav. Nämä maailmankuulut ajattelijat jakavat kirjassa ajatuksia ja tarinoita omasta elämästään.

Sydämen voima -kirjan päämääränä on osoittaa, että sydän on enemmän kuin vain yksi kehomme elimistä. Sen älykkyys on mielen ymmärrystä paljon syvällisempää. Kirja opastaa, miten ihminen voi käyttää sydämen viisautta muuttaakseen suhtautumistapaansa rahaan ja menestykseen, terveyteen ja onnellisuuteen sekä ihmissuhteisiin ja yhteisöön.

Kirjan mindfulness-harjoitukset opastavat intuition, kiitollisuuden, anteeksiannon ja myötätunnon äärelle. Kirjan tarkoituksena on innoittaa lukijaansa löytämään piilevät kykynsä, kuulemaan oman sisäisen äänensä ja sitä kautta toteuttamaan elämänsä todellista tarkoitusta.

Lue lisää kirjasta täältä:

The Power of the Heart -elokuvan on ohjannut suurmenestykseksi nousseen The Secret -elokuvan ohjaaja Drew Heriot. Lisätietoa elokuvasta täältä:

Sydämen voima – löydä elämäsi tarkoitus

Kirjailija: Baptist de Pape
Alkuteos: The Power of the Heart: Finding Your True Purpose in Life
Suomentaja: Lauri Porceddu

ISBN: 978-952-260-351-7
Sidosasu: sid, 256 s.
Kirjastoluokka: 17.3
Uutuus

Tiedustelut ja arvostelukappaleet:

jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.