Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Uutiskirje: Finnhits avoimet harjoitukset

Hämeenlinnan Teatteri

Uutiskirje: Finnhits avoimet harjoitukset

Julkaistu: 21.09.2016 klo 13:24
Julkaisija: Hämeenlinnan Teatteri

FINNHITS

finnhits_200x200

iskelmänsininen komedia ensi-illassa aivan kohta mutta sitä ennen yleisöllä mahdollisuus kurkistaa missä mennään nyt.

Torstaina 22.9. klo 18.15 – 19.15 Päänäyttämöllä, Keinusaarentie 5 avoimet harjoitukset

Vapaa pääsy tervetuloa!

Finnhits on musiikillinen näytelmä suomalaisista karaokeunelmista. Huoltoaseman baarin muovituolien yläpuolella kimaltelee onnen kultamaa ja baarissa velloo voimakas yhteishenki, kun nykypäivän suomalaiset kerrostaloasujat tuulettavat tunteitaan.  Elämä on ollut ehkä harmaata, mutta harmaassa on sävyjä ja mutkan takana odottaa aina uusi iskelmä.

Karaokessa maan hiljaiset saavat äänen yksinäisyydelleen ja kaipuulleen, iskelmä ei pelaa pelejä eikä valehtele. Näytelmä on tragikoomisen hauska, kun henkilöt joutuvat karaoken tiimellyksessä ihmisyytensä kolhaisemaksi, Hotakaisen kirpeällä huumorilla höystettynä.

Näytelmässä kuullaan mm. Sinfonia rakkauden, Kaiken sulle antaisin, Tankeros love, Jätkän humppa, , Paint It Black (Mustaa), Sata kesää tuhat yötä, Kaksi lensi yli käenpesän, Mombasa ja monia muita tuttuja suosikkeja.

Kari Hotakaisen samannimisen novellikokoelman pohjalta
Dramatisointi ja ohjaus Sakari Kirjavainen
Näyttelijät: Maiju-Riina Huttunen, Lotta Huitti, Anneli Ranta, Saska Pulkkinen, Birgitta Putkonen, Lasse Sandberg, Mikko Töyssy,

Esityksen kesto n. 2 h, sisältää väliajan

Liput 32 / 28 / 20

www.hmlteatteri.fi

Teatterin lipunmyynti: Keinusaarentie 5, 0600 102030 (0,60€/min+pvm), ma-pe klo 12-18 sekä tunnin ennen esitystä.
Lippu.fi 0600 900900 (1,98€/min+pvm) klo 7-22

www.hmlteatteri.fi