Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TTT-Klubin viikossa vierailijoina Rudi Rok ja Kauko Röyhkä

Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubin viikossa vierailijoina Rudi Rok ja Kauko Röyhkä

Julkaistu: 09.11.2015 klo 09:30
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Vilkas viikko alkaa Tampereen Työväen Teatterin ravintolanäyttämöllä syyskauden sydänaikaan. Monipuolista ohjelmaa riittää niin teatterin, stand upin kuin musiikin ystäville.

Ääniakrobaatti Rudi Rokin videot ovat keränneet YouTubessa yli 9 miljoonaa katselua, ja torstaina 12.11. hänen häikäisevä sooloshow’nsa nähdään elävänä TTT-Klubilla. Luvassa on hengästyttävän hauska sekoitus beatboxausta, lavakomiikkaa ja vatsastapuhumista. Rudi Rok esiintyy myös perjantain 13.11. myöhäisillassa kolmen koomikon stand up -klubilla vuoroin Antti Haapalan ja Iikka Kiven kanssa.

Lauantaina 14.11. näyttämöä hallitsee Kauko Röyhkä, yksi TTT-Klubin suosituimmista vakivierailijoista. Tällä kertaa hänellä on mukanaan muusikko Severi Pyysalo, ja duo loihtii Röyhkän klassikkokappaleista harvinaisen rikkaasti soivia tulkintoja. Saman illan edeltävässä esityksessä Jari Ahola ja Alabama House Band kipuavat lavalle toiseksi viimeistä kertaa esittämään maailman rockhistorian ja Mansen paikallishistorian läpileikkaavaa matkaa Mauno Peppone – Elämä, kuolema ja comeback.

Tampereen Työväen Teatterin omien näyttelijöiden Improklubi tarjoaa jälleen perjantain alkuillassa katsojille yllätyksellisen ja vauhdikkaan elämyksen. Lokakuussa ohjelmistossa aloittanut esitys osoittaa, kuinka näyttelijäntaidoilla, yhteispelillä ja mielikuvituksella yltää huimiin draaman kaariin ilman käsikirjoitustakin. Yleisöllä on oma tärkeä tehtävänsä sytykkeiden antajana ja tilanteiden suunnan osoittajana.

TTT-Klubin viikko-ohjelma
To 12.11. klo 19 Rudi Rok
Pe 13.11. klo 19 Improklubi
Pe 13.11. klo 22 Stand up: Haapala, Kivi, Rudi Rok