Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TTT-Klubin viikonlopussa Kahden tähden komediakattaus sekä Tuomari Nurmio & Folk Liisa

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 12.09.2016 klo 10:07
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin ravintolanäyttämön TTT-Klubin syyskausi alkoi viime torstaina Flame Jazz Messengersin konsertilla. Tällä viikolla ohjelma keskittyy viikonloppuun: perjantaina 16.9. klo 19 nähdään Kahden tähden komediakattaus ja lauantaina 17.9. klo 22 Tuomari Nurmio & Folk Liisa.

Kahden tähden komediakattaus on TTT-Klubille räätälöity esitys, jossa stand up -koomikot Mika Eirtovaara ja Jussi Simola räjäyttävät naurupajatson osuvilla neppauksillaan. Ennakkotietojen mukaan "Eirtovaaran kohkatessa ympäri lavaa kohtaavat arkirealismi ja surrealismi, nopeat käännökset, tunteenpurkaukset ja piruetit" siinä missä Simola panostaa "vauhtiin, vaarallisiin tilanteisiin ja vartaloharhautuksiin". Näytännön jälkeen alkaa Yle TV1:n Perjantai-ohjelman suora lähetys TTT-Klubilta klo 21 alkaen (vapaa pääsy).

Tuomari Nurmion uusi duo-kokoonpano Folk Liisan kera esiintyy nyt ensimmäistä kertaa Tampereella. Ohjelmisto koostuu Nurmion uran varrelta poimituista kappaleista, jotka on sovitettu lähemmäksi alkuperäistä luomuasuaan. "Näitä rakkauslauluja on tullut kirjoitettua yli 30 vuoden ajan, mutta uusimmat näistä ovat aikalailla suoraan meidän omasta elämästä", Nurmio sanoo. Hän soitti folkia Liisa Eskolan kanssa jo 70-luvulla.

Molemmissa tapahtumissa TTT-Klubin ovet aukeavat yleisölle tuntia ennen esitystä.

Pressikuvat

Lue lisää viikonlopun esityksistä

Haastattelupyynnöt ja pressiliput
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi