Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TTT-Klubin viikonlopussa Johanna Försti ja stand up -kauden avaus

Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubin viikonlopussa Johanna Försti ja stand up -kauden avaus

Julkaistu: 19.09.2016 klo 13:01
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Suomen taitavimpiin ja sielukkaimpiin laulajattariin lukeutuva Johanna Försti esiintyy ensimmäistä kertaa TTT-Klubilla lauantaina 24.9. klo 22. Keikan ohjelmisto Gospel Special sisältää spirituaalista nostetta tarjoavia kappaleita, jotka kohoavat korkeuksiin Mikko Helevän Hammond-urkujen, Mamba Assefan lyömäsoittimien sekä Arto Nurmen basson saattelemina. Yleisö kuulee musiikkikulttuurin koeteltuja klassikoita, kuten U2:n I Still Haven't Found tai Lennonin Let It Be.

Juuri Tähdet tähdet -ohjelman uudelle tuotantokaudelle valittu Försti ei työskentele ensimmäistä kertaa jazzmuusikoiden kanssa. Hänet tunnetaan mm. Teppo Mäkysen vetämän Jo Stance -yhtyeen laulusolistina.

Edellisenä iltana, perjantaina 23.9. klo 19, on TTT-Klubin syyskauden ensimmäisen stand up -klubin aika. Mikkiin tarttuvat vuorollaan Heikki Vilja, Jacke Björklund ja Mikko Vaismaa. Viljan kerrotaan niittäneen koomikonmainetta jo koululaisena, hän oli äidinkielen opettajan mukaan "omituisin paimen joulukuvaelmien historiassa". Jacke Björklundia kuvaillaan "ihailtavaksi konkariksi, joka löytää naurun yleisöstä, oli se mikä, missä tai milloin tahansa". Lempeän sarkastisella asenteella elämään suhtautuva Mikko Vaismaa ihastuttaa puolestaan "rentoudellaan ja hetkessä olemisellaan".

Edellä mainittujen esitysten lisäksi TTT-Klubilla nähdään lauantaina alkuillasta Luolamies (loppuunmyyty). Näytäntöjä tästä Riku Suokkaan tulkitsemasta kestosuosikista on syksyn mittaan vielä neljä.

Pressikuvat:

Lue lisää viikonlopun esityksistä:

Lisätiedot, haastattelupyynnöt ja pressiliput:
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki