Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TTT-Klubilla Paul Simonin lauluja, Jussi Fredriksson Trio sekä Dave Lindholm

Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubilla Paul Simonin lauluja, Jussi Fredriksson Trio sekä Dave Lindholm

Julkaistu: 07.03.2016 klo 10:14
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tulevan kahden viikon aikana Tampereen Työväen Teatterin ravintolanäyttämö esittelee musiikkipainoitteista ohjelmistoa. Ensivierailuja ovat käsikirjoitettu lauluilta Paul Simonin tuotannosta (18.3.) ja Jussi Fredriksson Trion jazzkonsertti (12.3.). Odotetun paluun TTT-Klubille tekee Dave Lindholm (19.3.). Keväällä useita esityksiä saavat Improklubi sekä kahden naisen komedia Hyvässä nousussa nähdään niin ikään.

Sounds of Silence, Mrs Robinson, America, The Boxer, Still crazy after all these years...amerikkalaisen Paul Simonin laulut ovat suuria klassikoita. TTT-Klubin illassa perjantaina 18.3. Elina Partanen, Dick Holmström ja Mikko Koivusalo esittävät nipun Simonin lyyrisiä ja musiikillisia helmiä Koivusalon tuoreina suomennoksina. Mukana on tuotantoa niin Simon & Garfunkel -ajalta kuin soolovuosiltakin, sekä taustoittavaa juttelua Simonin pian 60 vuotta jatkuneesta urasta.

Edellisenä lauantaina 12.3. Suomi-jazzin aktiivisimpiin nimiin lukeutuva Jussi Fredriksson tulee ensimmäiselle vierailulleen TTT-Klubille. Kokoonpanona hänellä on jazzin ytimeen osuva pianotrio yhdessä Jori Huhtalan ja Mika Kallion kanssa. Trio on nyt mahdollista nähdä tavallista intiimimmässä ympäristössä, sillä sen edelliset vierailut ovat suuntautuneet Helsingin Musiikkitaloon, Turun Sibelius-museoon sekä Tampere Jazz Happening -festivaalille. Tavoiteltu olohuonesoundi on askeleen lähempänä! Vuonna 2014 Fredriksson sai Suomen Muusikkojen liiton tunnustuspalkinnon.

Vuosittain TTT-Klubilla vieraileva Dave Lindholm antaa kitaran laulaa vaan lauantaina 19.3. Yhteiseen tajuntaamme painuneet laulut kuten Pieni ja hento ote, Sitähän se kaikki on tai Joo, joo, mä rakastan sua vangitsevat vastustamattomasti ohikiitäviä hetkiä oikeasta elämästä. Daven uusi albumi Ajaton on ajoissa julkaistiin marraskuussa 2015. Myös uutta materiaalia siis kuullaan TTT-Klubilla.

TTT-Klubin esitykset tällä ja ensi viikolla
pe 11.3. klo 19 Improklubi
la 12.3. klo 19 Hyvässä nousussa
la 12.3. klo 22 Jussi Fredriksson Trio (jazz)