Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TTT järjestää 15.9. keskustelutilaisuuden ”Mitä on olla naisyrittäjä tai kuvataiteilija tämän päivän Tampereella?”

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 07.09.2016 klo 08:56
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Sara ja Erik -näytelmän hengessä Tampereen Työväen Teatteri haluaa herättää keskustelua nykyajan mahdollisuuksista ja olosuhteista naispuolisten yrittäjien sekä kuvataiteen tekijöiden työsaroilla. Mikä on muuttunut sitten Sara Hildénin ja Erik Enrothin päivien? Entä mikä on pysynyt samana?

Yleisölle avoin keskustelutilaisuus ”Mitä on olla naisyrittäjä tai kuvataiteilija tämän päivän Tampereella” pidetään torstaina 15.9. klo 17–19 Kellariteatteri-näyttämöllä (Hämeenpuisto 28). Keskustelijoina ovat yrittäjä Saara Sinivuori, taiteilija Osmo Rauhala sekä teatterinjohtaja Maarit Pyökäri. Tilaisuuden juontaa toimittaja Maarit Tastula. TTT toivottaa yleisön lämpimästi tervetulleeksi seuraamaan keskustelua ja osallistumaan siihen (vapaa pääsy).

Sara Hildénin elämästä kiinnostuneet voivat samana päivänä käydä katsomassa Mesenaatti-elokuvan näytöksen Pirkanmaan Elokuvakeskus Niagarassa klo 14 alkaen. Samalla viikolla Sara ja Erik -teatteriesitys nähdään Eino Salmelaisen näyttämöllä perjantaina 16.9. klo 19 ja lauantaina 17.9. klo 13.

tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Sara ja Erik TTT:n kotisivuilla