Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tiina Puumalainen ja Miina Savolainen avaavat valokuva-albumin TTT:n ja Metson yleisökeskustelussa 18.3.

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 11.03.2015 klo 11:02
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin ja Pääkirjasto Metson yhteistyössä järjestämä keskustelusarja Tunne tekijät etenee kolmanteen osaansa keskiviikkona 18.3. klo 18. Illan otsikkona Metson Pietilä-salissa on Valokuvavarkaat – suvun menneisyys vaivasta voimaksi. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja sen kesto on noin tunti.

Orvokki Aution tunnettu bestseller-romaani Valokuvavarkaat käsittelee perheen kipupisteitä ja erilaisia elämänvalintoja. Tampereen Työväen Teatterissa tammikuussa ensi-iltansa saanut näytelmä visualisoi tarinan upeasti. Näytelmän teemoista ja valokuvien voimasta keskustelevat ohjaaja-dramaturgi Tiina Puumalainen sekä valokuvaaja, taide- ja sosiaalikasvattaja Miina Savolainen. Tilaisuuden juontaa toimittaja Helena Itkonen.

Tunne tekijät -keskustelujen aiempia aiheita ovat olleet Hevosten keinu (28.1.) ja Sormet hunajapurkissa (25.2.). Kevään viimeisessä tilaisuudessa 22.4. puhe on tulevan syksyn kantaesityksestä, Pauliina Rauhalan Taivaslaulu-romaanin näyttämösovituksesta.

Valokuvavarkaat TTT:n verkkosivuilla:

tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi