Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tietokirjakiertue Tiedon jano hyvässä vauhdissa

Into Kustannus

Tietokirjakiertue Tiedon jano hyvässä vauhdissa

Julkaistu: 04.04.2014 klo 12:49
Julkaisija: Into Kustannus

Kuopiossa 28.–29.3.2014 järjestetty Tiedon jano -tapahtuma herätti mielenkiintoa. Kahden päivän aikana Kuopion lyseolla kuultiin useita mielenkiintoisia keskusteluja ja haastatteluja mm. eläinten oikeuksista, Suomen lähihistoriasta, asekaupasta ja siitä, miten kartat vaikuttavat maailmankuvaamme. Ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma nousi hyvin esiin myös paikallismediassa.

”Lyseon auloissa levittäytyvä kirjojen paljous todistaa, että puhe painetun sanan kuolemasta on ollut ennenaikaista”, kirjoittaa Savon Sanomat pääkirjoituksessaan.

Alkavana viikonloppuna 4.–6.4.2014 tietokirjat ja Tiedon jano ovat mukana IHME-päivillä Helsingissä ja viikon päästä Tampereen kirjamessuilla 11.–13.4.2014.

Eikä Tiedon jano siihen sammu. Kevääseen mahtuu useita tapahtumia eri puolilla Suomea, ja koko vuoden aikana tietokirjat kiertävät yli 50 tapahtumassa. Katso kaikki tapahtumat Tiedon janon keikkakalenterista.

Tuottaja
Ari Häkkinen
ari.hakkinen @ intokustannus.fi
040 54 60 235

Koordinaattori
Mika Rönkkö
mika.ronkko @ intokustannus.fi
050 43 62 170

Tiedon jano popularisoi tietoa ja tiedettä, nostaa esiin ajankohtaisia yhteiskunnallisia aiheita ja aktivoi tiedon tuotantoon.

www.tiedonjano.fi | www.facebook.com/tiedonjano | www.rosebud.fi | www.koneensaatio.fi