Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TIEDOTE: Siltä kuulostaa - Zeeland ja April Jazz löysivät yhteisen sävelen

Zeeland Family Oyj

TIEDOTE: Siltä kuulostaa - Zeeland ja April Jazz löysivät yhteisen sävelen

Julkaistu: 28.11.2014 klo 10:17
Julkaisija: Zeeland Family Oyj

Markkinointiviestintäyritys Zeeland ja April Jazz ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä Zeeland ottaa vastuulleen April Jazzin markkinointitiviestinnän suunnittelun ja toteutuksen yhdessä asiakkaansa kanssa. Uusi viestintäkonsepti alkaa näkyä katukuvassa laajemmin alkuvuonna 2015.

Zeeland valikoitui April Jazzin kumppaniksi tuoreella näkemyksellään, jossa idea ohjaa työskentelyä kanavariippumattomasti. Ensimmäisenä julkaistaan uuden viestintäkonseptin mukaiset verkkosivut. Yhteistyön tavoitteena on avata jazzia suuremmalle yleisölle helpommin lähestyttäväksi sekä kasvattaa festivaalin tunnettuutta silmälläpitäen vuotta 2016, jolloin April Jazz juhlii 30-vuotisjuhlavuottaan.

– April Jazz on nimensä mukaisesti ennen kaikkea jazztapahtuma. Meille rakas musiikkilaji koetaan kuitenkin edelleen melko vaikeasti lähestyttäväksi suuren yleisön keskuudessa. Haluamme laajentaa jatkossa tapahtuman kävijäkohderyhmää, ja Zeelandilla tavoitteemme oivallettiin erinomaisesti. Tällä kokoonpanolla synkkasi saman tien, kertoo tapahtuman johtaja Matti Lappalainen.

Zeelandille yhteistyö pääkaupunkiseudun suurimman jazztapahtuman kanssa on paitsi mieluisaa, myös luonnollista.

– Jazzissa yhtyeen jäsenten vuorovaikutus on populaarimusiikkiin verrattuna huomattavasti keskeisemmässä asemassa. Zeelandin toimintatapa perustuu tiiviiseen yhteistyöhön asiakkaan kanssa. Yhteistyö jazztapahtuman kanssa sopii meille jo tässäkin mielessä mainiosti. Filosofiamme mukaisesti teemme yhteistyötä myös muiden festivaalin yhteistyökumppaneiden kanssa hyödyn maksimoimisessa, kertoo Zeelandin toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

April Jazz järjestetään seuraavan kerran 21.–26.4 2015. Tapahtuman lipunmyynti alkaa perjantaina 28.11.

Zeeland

Zeeland on Suomen monipuolisin markkinointiviestinnän palveluyritys. Ydinosaamistamme on lisätä asiakkaidemme myyntiä ja tunnettuutta markkinoinnin, viestinnän ja myynnin asiantuntijapalveluiden keinoin. Autamme asiakkaitamme kirkastamaan ja kohdistamaan strategiset suunnitelmat kannattaviksi toimenpiteiksi ja saavuttamaan liiketoiminnalliset tavoitteet. Palveluksessamme on noin 100 ammattilaista Helsingissä ja Turussa. Konsernin emoyhtiön Zeeland Oyj:n osake (ZEE1V) on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki First North -markkinassa. www.zeeland.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki