Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » TIEDOTE: Pyydä luokse sun on pohdiskeleva romaani rakkaudesta

Bazar Kustannus Oy

TIEDOTE: Pyydä luokse sun on pohdiskeleva romaani rakkaudesta

Julkaistu: 07.08.2014 klo 10:18
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Pyydä luokse sun on elämää pohtiva tarina rakkaudesta ja ihmisyydestä. Espanjalainen kirjailija Albert Espinosa kirjoittaa romaanissaan itsensä hyväksymisen vaikeudesta ja siitä millainen vaikutus kohtaamillamme ihmisillä voi olla elämän suurten kysymysten äärellä. Teos on kirjailijan esikoisromaani.

Kolmentoista vuoden yhdessäolon jälkeen Danin avopuoliso pakkaa tavaransa ja lähtee. Miehen elämään jää vain työ ja yllättävä toimeksianto löytää kadonnut poika. Työ vie Danin Caprille, maagiselle saarelle, jossa hän on aikaisemminkin löytänyt vastauksia elämäänsä. Matkan aikana mies palaa ajatuksissaan menneisyyteensä ja elämänsä varrella kohtaamiinsa ihmisiin. Menneisyyden langat näyttävät johtavan yksi toisensa jälkeen Caprille ja lopulta Danin tulevaisuuteen.

Pyydä luokse sun on pieni tarina rakkaudesta, itsensä hyväksymisestä ja siitä miten ihmiskohtalot mystisesti kietoutuvat yhteen ja johdattavat meidän kulkuamme.

Albert Espinosa on tunnettu ohjaaja, näyttelijä sekä elokuva-, teatteri- ja televisiokäsikirjoittaja. Hän sairastui nuorena syöpään, mutta toipui kymmenen vuoden taistelun jälkeen. Sairastamisestaan huolimatta hän on onnistunut säilyttämään elämäniloisen asenteen, mikä välittyy hänen teoksistaan. Espinosalta on julkaistu neljä kirjaa, joiden käännösoikeudet on myyty 20 maahan. Pyydä luokse sun on kirjailijan ensimmäinen romaani. Kirjailijan omaan elämään pohjautuva Keltainen maailma ilmestyi suomeksi keväällä 2014. Kirjasta on tehty televisiosarja ja se on nähty Suomessa nimellä Sairaan kaunis maailma.

Englanninkielinen alkuteos: Si tu me dices ven lo dejo todo pero dime ven
Suomennos: Satu Ekman
Sidottu / 158 sivua
ISBN 9789522790460
KL 84.2
Julkaisupäivä: 7.8.2014

"On aina arvokkaampaa rakastaa kuin olla rakastettu."
Albert Espinosa, Pyydä luokse sun

Lisätiedot ja arvostelukappaleet

Tiedotus, Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, vilja@bazarkustannus.fi
LIITTEET: Kansi_Pyydä luokse sun, Albert Espinosa © Cristina Calderer, tiedote_pdf

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää. Suomessa Bazar Kustannus Oy kustantaa pääasiassa käännöskirjallisuutta, mutta tavoitteena on tehdä myös suomalaista kirjallisuutta tunnetuksi muissa Pohjoismaissa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki