Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tervetuloa Ilmari Tapiovaaran juhlarahan julkaisutilaisuuteen 4.9. klo 14-18. Helsinki Design Week-tapahtuma Suomen Rahapajalla 4.9.

Suomen Rahapaja Oy

Kutsu.
Julkaistu: 25.08.2014 klo 14:37
Julkaisija: Suomen Rahapaja Oy

Suomen Rahapaja julkaisee torstaina 4.9. hopeiset 10 ja 20 euron juhlarahat muotoilija Ilmari Tapiovaaran (1914-1999) kunniaksi. Harri Koskisen suunnittelemat juhlarahat julkaistaan klo 14-18 Vantaan Viinikkalassa (Suokallionkuja 4) yhtiön tehtaanmyymälä-tapahtumassa, joka on osa Helsinki Design Weekin ohjelmaa.

Tule kuulemaan Pro Finlandia -mitalilla palkitun muotoilija Harri Koskisen ajatuksia juhlarahojen suunnittelusta ja tutustu myös muiden suunnittelijoiden suunnittelemiin juhlarahoihin, holvien harvinaisuuksiin ja juhlarahataiteilijoiden kipsitöihin.

Klo 14. Tehtaanmyymälä aukeaa
Klo 14-15. Juhlarahakipsinäyttelyssä paikalla pääsuunnittelija Erkki Vainio kertomassa rahojen suunnittelusta. Näyttely on esillä koko tehtaanmyymälän ajan.
Klo 15-16. Holvien harvinaisuudet-näyttelyssä paikalla teknologiapäällikkö Jopi Hukkanen kertomassa ja vastaamassa kysymyksiin rahan lyönnistä. Näyttely on esillä koko tehtaanmyymälän ajan.
Klo 16. Harri Koskinen kertoo Ilmari Tapiovaara -juhlarahan suunnittelusta
Klo 18. Tehtaanmyymälä päättyy

Pohjoismaiden suurin designfestivaali Helsinki Design Week järjestetään 4.-14.9.2014.

Katriina Holm
viestintä- ja markkinointisuunnittelija
Suomen Rahapaja
katriina.holm@mint.fi