Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tampereen Työväen Teatterin näyttelijöiden Improklubi ensi-iltaan 7.10.

Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin näyttelijöiden Improklubi ensi-iltaan 7.10.

Julkaistu: 02.10.2015 klo 10:02
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Nopeita käänteitä, kiihdytyksiä ja äkkijarrutuksia on luvassa, kun Improklubi saa ensi-iltansa TTT-Klubilla keskiviikkona 7.10. klo 19. Viihdyttävässä syksyn uutuustuotannossa nähdään seitsemän Tampereen Työväen Teatterin näyttelijää ja muusikkoa sekä näyttämön tapahtumiin osallistuva valo- ja äänimestari. Kyseessä on ilmeisesti ensimmäinen kerta, kun improa tehdään Tampereella ammattiteatterissa.

Improklubin valmistautumisesta on huolehtinut improvisaatioteatteri Stella Polariksessa pitkään vaikuttanut Teijo Eloranta. Hän ei kutsu itseään tässä yhteydessä ohjaajaksi, vaan työkaluja esitteleväksi valmentajaksi. Jokainen esityksistä on nimittäin erilainen, syntyen siinä hetkessä näyttelijöiden ratkaisuista ja vuorovaikutuksesta yleisön kanssa. ”Illan aikana käytetään korkeatasoisen impron koko kirjoa, spontaanisti sävellettyjä musiikkinumeroita unohtamatta”, summaa Eloranta. Lauluvoimaisen työryhmän musiikillisena valmentajana on toiminut Hannu Risku.

Improklubi nähdään syyskauden aikana yksitoista kertaa klo 19 esitysaikoina. Jokaisessa esityksessä nuorekkaaseen joukkueeseen kuuluvat Tuukka Huttunen, Janne Kallioniemi, Maija Koivisto, Jari Leppänen, Joonas Mikkilä, Suvi-Sini Peltola, Severi Saarinen sekä Tero Koivisto. Ensimmäisellä viikolla Improklubin kalenterissa on ensi-illan lisäksi ennakkonäytäntö tiistaina 6.10. sekä esitys lauantaina 10.10.

Improklubi TTT:n verkkosivuilla

Pressikuvat