Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Taklattu paljastaa naistenmiehen varjelluimmat salaisuudet

Bazar Kustannus Oy

Taklattu paljastaa naistenmiehen varjelluimmat salaisuudet

Julkaistu: 09.04.2015 klo 13:49
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Taklattu paljastaa naistenmiehen varjelluimmat salaisuudet

Drew Adams on voittaja. Hän on komea ja ylimielinen, tekee miljoonien bisnesdiilejä isänsä investointipankkiirifirmassa ja viettelee New Yorkin kauneimmat naiset pelkällä hymyllään. Hänellä on lojaaleja ystäviä ja lämpimät suhteet perheeseensä. Joten miksi hän on yhtäkkiä sulkeutunut asuntoonsa surkeana ja masentuneena? Drew väittää, että hänellä on flunssa. Se ei ole totta.

Katherine Brooks on huippuälykäs, kaunis ja kunnianhimoinen. Hän ei anna minkään olla esteenä hänen menestykselleen. Kun Katherinesta tulee Drew’n kollega, naistenmiehen elämä lähtee syöksykierteeseen.

Emma Chasen esikoisromaani Taklattu on hauska, törkeä, kiihkeä ja nokkela tarina miehestä, joka tietää naisista paljon, mutta ei läheskään niin paljon kuin luulee.

Emma Chase
Taklattu
Alkuperäisteos: Tangled
Suomennos: Helinä Kangas