Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Suomen Talousverkko Oy:n logo tatuoidaan tosifanin vartaloon

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Suomen Talousverkko Oy:n logo tatuoidaan tosifanin vartaloon

Julkaistu: 05.12.2014 klo 12:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Suomen Talousverkko Oy ja Kouvolan Pallonlyöjät jatkavat sponsorointisuhdettaan entistä kovemmin satsauksin. Kouvolan Pallonlyöjien kannattaja, Juha Pilhjerta, on myynyt omaa ihoaan mainospaikaksi kerätäkseen Kouvolan Pallonlyöjille sponsoritukea tulevalle kaudelle 2015. Superpesisjoukkuueen fani on ottanut vartaloonsa Suomen Talousverkko Oy:n logon ja tatuointi paljastetaan Kouvolassa 5.12.2014 klo 21.00.  Ennakkovideo osoitteessa: https://www.youtube.com/watch?v=ltT622Pi4F4

Juha Pilhjerta ei käynyt 15 vuoteen pesäpallo-ottelussa, kunnes sai 2010 vapaalipun KPL:n peliin. Pesäpallo ja KPL ovat sen jälkeen vieneet miestä, tarttuneet sydämen asiaksi. KPL iski kuin tauti Pilhjertan ihon alle, eikä aio lähteä sieltä pois.

Vuonna 1968 syntynyt Pilhjerta oli nuorena poikana katsomassa, kun Kouvolan Pallonlyöjät juhli viidettä ja tällä erää viimeisintä superpesis mestaruutta vuonna 1976. KPL:n toiminnan hiipuminen 1990-luvulla karkotti katsojat pesäpallostadionilta. Liekki jäi kuitenkin tosifanin sydämeen.

– Pettymysten hetkellä tarvitaan eniten kannustusta. Kannattajana peliin pääsee hyvin mukaan ja joka kauden alussa on kovat odotukset. Ensi kaudelta odotetaan lähtökohtaisesti mitalia, Pilhjerta naulaa.

Viime vuosien vaikeammat ajat ovat harmittaneet Pilhjertaa, mutta mies uskoo valoisampaan huomiseen. Tosifani halusi kantaa oman kortensa kekoon ja lupasi tatuoida KPL:n sponsorin, Suomen Talousverkko Oy:n logon vartaloonsa, jos taloudellista tukea saadaan myös kaudelle 2015.

– On huikeaa, että kannattajistamme löytyy tällaisia tosifaneja, jotka ovat valmiita tukemaan urheiluseuraa näin mittavalla ja henkilökohtaisella panostuksella. Oman ihonsa mainospaikaksi myyminen osoittaa todellista sitoutuneisuutta seuraamme, pelaajia ja lajia kohtaan. Arvostamme tätä erittäin korkealle, kiittää KPL:n toiminnanjohtaja Jari Vesanen.

Nyt tuo lennokas idea koristaa Pilhjertan pohjetta. Mies tatuoi KPL:n pääyhteistyökumppanin Suomen Talousverkon logon pohkeeseensa. Ajatus kuulostaa hullulle ja osittain sitä se onkin.

– Toisinaan täytyy tarttua niihin hulluimpiinkin ideoihin. Eihän tällaisesta voi kieltäytyä. Tosifanin yritteliäisyys ja sitkeys kuvaa myös Suomen Talousverkon asiakaslupausta; tarjoamme tilitoimistopalveluja yrittäjälähtöisesti ja olemme asiakkaidemme tukena taloushallinnon haasteissa, myös vaikeampina aikoina, kommentoi Jari Kolehmainen Suomen Talousverkko Oy:stä.

Kouvolan Pallonlyöjät ovat kuvanneet videon tatuoinnin ottaneesta tosifanistaan, joka on katsottavissa osoitteessa: https://www.youtube.com/watch?v=ltT622Pi4F4  ja myöhemmin Talousverkon ja Kouvolan Pallonlyöjien sosiaalisen median kanavissa.

Jari Kolehmainen
Partner, Suomen Talousverkko Oy
+358 50 591 3533, jari.kolehmainen(a)divestgroup.fi

Jari Vesanen