Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Suomalaisen stand up -komiikan konkari soolokiertueella

Sam's Comedy Club

Suomalaisen stand up -komiikan konkari soolokiertueella

Julkaistu: 11.11.2013 klo 07:00
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Mika Eirtovaara on Suomalaisen Stand up -komiikan konkari. Stand upin lisäksi hän on vaikuttanut laajalti myös teatterimaailmassa niin ohjaajana, käsikirjoittajana kuin näyttelijänäkin. Hänen tuorein ohjauksensa on huippusuosittuun Brittikomediaan perustuva ”Maanalainen armeija iskee jälleen”, joka pyörii parhaillaan Tampereen Työväen Teatterissa. Mika on tuttu myös Jaakko Saariluoman ohjaamasta ”Kalsarimiehet” komediasta, jossa hän esiintyy yhdessä RudiRokin ja Tom Petäjän kanssa.

Stand upia ammatikseen Mika on tehnyt vuodesta 2000 lähtien. Stand up -klubeilla ja -festivaaleilla ahkerasti keikkaillut koomikko on myös yksi neljästä The Comedians cover-bändin jäsenestä, johon kuuluvat hänen lisäkseen koomikot Jacke Björklund, Sami Hedberg ja Niko Kivelä. Hän on myös tehnyt kaksi stand up -sooloa: ”Olipa kerran elämä” vuonna 2011 sekä ”Elämän tarkoitus” vuonna 2009.

Tänä syksynä Mika kiertää Suomea upouuden ”Irtotavaraa” stand up -soolonsa kera. Soolo nähdään yhteensä yhdessätoista kaupungissa Helsingistä Rovaniemelle. Noin puolitoista tuntisessa show’ssa vilahtelevat niin eläimet, lapset kuin turkulaisetkin ja arkiset asiat muuttuvat energisen eläytyjän käsissä kiehtoviksi kertomuksiksi. Irtotavaraa kiertue alkoi Kuopiosta 19.10. loppuunmyydyllä esityksellä.

MIKA EIRTOVAARA - IRTOTAVARAA

Puh. 0406732343
marika@samihedberg.com

www.mikaeirtovaara.com

Showhouse - Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Yritys välittää esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestää Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Showhouse - Sami Hedberg Oy on myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

www.samihedberg.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon