Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Oulunsalo Soin liput myyntiin

Oulunsalo Soin liput myyntiin

Julkaistu: 19.04.2012 klo 14:39
Julkaisija: Oulunsalo Soi - Oulun seudun musiikkijuhlat

Oulunsalo Soi - Oulun seudun XV musiikkijuhlien lipunmyynti on alkanut Lippupalvelun myyntipisteisiin kautta maan.

Elokuisella Oulunsalo Soi -festivaalilla esiintyy ensi kertaa Suomessa useita kansainvälisesti menestyneitä taiteilijoita, mm. ruotsalainen tähtisopraano Elin Rombo, La Scalan lyömäsoitinvirtuoosi Nando Russo, huippucembalisti Knut Johannessen ja musiikkikomediaduo Carrington-Brown. Konserteissa kuullaan kaksi maailmankantaesitystä ja teoksia ranskalaiselta Colin Rochelta, Nando Russolta ja Juha T. Koskiselta. Konserttipaikkoja on Oulussa, Oulunsalossa, Hailuodossa, Lumijoella, Muhoksella ja Kiimingissä. Pitkästä aikaa konserttipaikaksi on valikoitunut seikkailujen Varjakansaari.

Oulunsalo soi - Oulun seudun musiikkijuhlat järjestetään viidennentoista kerran 3.-7. elokuuta, ja festivaalin uusi taiteellinen johtaja on mezzosopraano Virpi Räisänen. Tapahtuman järjestelyistä vastaa Oulunsalon Kulttuuri-instituutti. Oulunsalo Soi on osa Oulun juhlaviikot -tapahtumaverkostoa.

Pääsylippuja konsertteihin myydään Lippupalvelun myyntipisteissä ja verkkokaupassa. Lippuvarauksia voi tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa ja varattuja lippuja voi noutaa R-kioskeista. Lippujen hinnat ovat 14-25 euroa. Ennakkomyynnissä lipun hintoihin lisätään toimipistekohtaiset toimituskulut. Ilman toimitusmaksua lippuja voi ostaa Kulttuuritalo Valveen lippumyymälästä ja Oulu10-palvelupisteestä. Lisätietoa lipunmyynnistä: http://www.oulunsalosoi.fi/liput/

Lisätiedot: Tuottaja Jenny Kilponen, jenny@oulunjuhlaviikot.fi, 044 333 5581