Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Oulunsalo Soin konserttiliput myynnissä

Oulunsalo Soi - Oulun seudun musiikkijuhlat

Oulunsalo Soin konserttiliput myynnissä

Julkaistu: 28.05.2015 klo 10:49
Julkaisija: Oulunsalo Soi - Oulun seudun musiikkijuhlat

Oulunsalo Soin elokuun konserttiliput ovat nyt myynnissä Lippupalvelussa. Festivaalilla nähdään Lusia Rusintytär -oopperan lisäksi mm. Jorma Uotinen & Trio Avec, harmonikkataiteilija Janne Rättyä sekä Merja Larivaara.

Jorma Uotisen ja Trio Avecin konsertissa kuullaan sykähdyttäviä tulkintoja mm. Edith Piafin, Jacques Brelin ja Leo Ferren chansoneista. Konsertti on Vaalassa Ylitalon navetassa 6. elokuuta.

Tanssitaiteilija Riku Lehtopolku esiintyy Tempera-kvartetin, Elina Mustosen sekä lyömäsoittaja Antti Suorannan kanssa perinteisessä Oulun kaupungintalon konsertissa 8. elokuuta.

Festivaali ja Oulun juhlaviikot päättyvät Theresienstadt–Bach-konserttiin Oulunsalon kirkossa 30. elokuuta. Merja Larivaara lausuu Theresienstadtin keskitysleirillä kuolleen Ilse Weberin runoja, Virpi Räisänen laulaa Weberin kehtolaulun, jota Weber itse lauloi lasten kanssa kaasukammion mennessään, sekä Viktor Ullmannin kolme jiddishlaulua. Janne Rättyä esittää konsertissa harmonikalla Bachin musiikkia.

Pariisin taivaan alla – Sous le Ciel de Paris

Ylitalon vanha kivinavetta, Vaala 06.08.2015 klo 20.00

Jorma Uotinen, laulu / Jari Hakkarainen, piano / Petri Ikkelä, harmonikka / Helena Plathán, sello

Sielulintu – Tähti tanssii

Oulun kaupungintalon juhlasali 08.08.2015 klo 14.00

Riku Lehtopolku, tanssi / Elina Mustonen, cembalo / Antti Suoranta, lyömäsoittimet  / Tempera-kvartetti

Theresienstadt – Bach

Oulunsalon kirkko 30.08.2015 klo 19.00

Merja Larivaara, lausunta / Janne Rättyä, harmonikka / Virpi Räisänen, mezzosopraano

Lippujen hinnat ovat 17-25 €, johon lisätään Lippupalvelun palvelumaksu 2,5 €. Ilman palvelumaksua lippuja saa Oulu10-palvelupisteistä sekä Kulttuuritalo Valveen lippumyymälästä.

Lisätiedot: vastaava tuottaja Jussi Vilkuna, 050 388 6986, jussi@oulunjuhlaviikot.fi