Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Oulun Taiteiden Yön 2013 ohjelmapalaverit heinäkuussa ravintola Tubassa

Oulun Taiteiden Yön 2013 ohjelmapalaverit heinäkuussa ravintola Tubassa

Julkaistu: 28.06.2013 klo 12:08
Julkaisija: Oulun taiteiden yö ry

Torstaina 22.8. vietettävän Oulun Taiteiden Yön ohjelmistopalaverit pidetään heinäkuussa ravintola Tubassa (Mannenkatu 2) kulttuuritalo Valveen ollessa suljettuna. Kaikille kiinnostuneille avoimet tapaamiset järjestetään tiistaisin 2.7., 16.7. sekä 30.7. kello 17 alkaen.

Oulun Taiteiden Yöhön voi ilmoittaa ohjelmistoa koko kesän ajan. Esiintymään ja tuotantoaan esittelemään kutsutaan niin taiteen ammattilaiset kuin harrastajatkin, kaikki yksittäisistä tekijöistä yhdistysten ja yritysten kautta kuntien kulttuuritoimijoihin. Ohjeet tapahtuman ilmoittamiseen osaksi Taiteiden Yötä löytyvät verkkosivulta www.ouluntaiteidenyo.net.

Oulun Taiteiden Yön ohjelmisto on pääsääntöisesti maksutonta ja kaikille avointa. Tapahtumat ja taiteilijat jalkautuvat yhden illan ajan Oulun kaduille ja puistoihin ihmisten kohdattaviksi.

Yön ohjelmisto julkaistaan Forum24-lehden välissä Oulun Juhlaviikkojen ilmoitusliitteessä tiistaina 20.8. Painettuun ohjelmaan ehtivät 31.7. mennessä ilmoitetut tapahtumat; tämän jälkeen ilmoitetuista esityksistä tiedotetaan Oulun Taiteiden Yön verkkosivulla sekä mediatiedottein.

Taiteiden Yön ensimmäinen ohjelmajulkistus on siirretty heinäkuulle. Teitpä tilkkutöitä tai tulitaidetta, toivotamme taitosi tervetulleeksi Taiteiden Yöhön!

Yössä nähhään!

Oheinen kuva: Mind Mill Oulun Taiteiden Yössä 2011. Kuva Kirsi Hauru.

Lisätiedot ja kyselyt:

Paavo J. Heinonen

Taiteellinen johtaja, Oulun taiteiden yö ry

paavojii@gmail.com

www.ouluntaiteidenyo.net

Oulun taiteiden yö ry on perustettu vuonna 2007 edistämään Oulun seudun kulttuuritoimijoiden yhteistyötä. Yhdistyksen jäseninä on tällä hetkellä noin 40 kulttuurialalla toimivaa yhdistystä ja yritystä. Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on elokuussa osana Oulun juhlaviikkoja järjestettävä Oulun Taiteiden Yö.