Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Näe hyvä lähellä -runokirjan ensimmäinen kappale on luovutettu Jenni Haukiolle

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Näe hyvä lähellä -runokirjan ensimmäinen kappale on luovutettu Jenni Haukiolle

Julkaistu: 20.09.2013 klo 13:58
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Maa- ja kotitalousnaisten 80-vuotisjuhlavuoden kunniaksi järjestetyn runokilpailun parhaimmisto on koottu runokirjaksi Näe hyvä lähellä. Kirjan ensimmäinen kappale on tänään luovutettu rouva Jenni Haukiolle.

Kilpailuun osallistui 286 runoa 103 eri tekijältä. Aihetta ei rajattu tarkasti vaan teemaa sai käsitellä vapaasti. Tämä näkyi runojen moninaisessa aihepiirissä. Runoissa hyvä nähdään niin arjen hetkissä, lapsissa ja läheisissä kuin ruuassa ja luonnossa.

Voittajarunot on julkistettu maaliskuussa, ja ne löytyvät Maa- ja kotitalousnaisten verkkosivuilta.

Näe hyvä lähelläsi -runokirjaa voi tilata Maa- ja kotitalousnaisten verkkokaupasta www.maajakotitalousnaisetkauppa.fi tai Anne-Mari Jouppilalta, p. 0400 367 675 tai anne-mari.jouppila@netikka.fi

Näe hyvä lähelläsi -runokirja
88 s.
Hinta 12 euroa (sis. alv 10 %)
Hintaan lisätään toimitus- ja postikulut.

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry.
Toiminnanjohtaja Liisa Niilola

Kuvateksti:
Runokirjan kävi luovuttamassa Jenni Haukiolle Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen hallituksen puheenjohtaja Kaisu Merilä, eläkkeelle jäävä toiminnanjohtaja Liisa Niilola sekä tuleva toiminnanjohtaja Mirja Hellstedt.
Kuva: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus,  Tomi Auersalmi

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus on valtakunnallisen neuvontajärjestön keskusjärjestö. Maa- ja kotitalousnaiset on yksi maan suurimmista naisjärjestöistä. Se tarjoaa kotitalous-, yritys- ja maisemanhoidon neuvontaa. Lähes 55 000 jäsenen ja noin 70 asiantuntijan Maa- ja kotitalousnaiset on vahva maaseudun kehittäjä.

Tämä vuosi on Maa- ja kotitalousnaisten juhlavuosi. Maa- ja kotitalousnaisten Keskus sekä monet piirikeskukset ja yhdistykset täyttävät 80 vuotta. Juhlavuoden tunnuslause on Maa- ja kotitalousnaiset - Aitojen asioiden puolesta. www.maajakotitalousnaiset.fi