Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Musikaali Evita saa odotetun kaksoisensi-iltansa 3.9. ja 4.9. - Tulossa näyttävä suurmusikaali

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 01.09.2014 klo 11:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

MEDIATIEDOTE 1.9.2014 vapaa julkaistavaksi

Tampereen Työväen Teatterissa saa 3.9. ja 4.9. kaksoisensi-iltansa Andrew Lloyd Webberin ja Tim Ricen musikaali Evita. Miljoonayleisön niin näyttämöllä kuin elokuvanakin kerännyt musikaali kertoo Eva Perónista, joka nousi köyhyydestä Argentiinan ensimmäiseksi naiseksi ja näyttelijästä vallan näyttämöiden mestariksi.

Evitan tekijöinä on musikaalien unelmatiimi: Ohjaaja Tiina Puumalainen, kapellimestari Pekka Siistonen, lavastaja Teppo Järvinen, koreografi Osku Heiskanen, pukusuunnittelija Marjaana Mutanen, valosuunnittelija Timo Alhanen ja äänisuunnittelija Kalle Nytorp. Musikaalin on suomentanut Mikko Koivusalo ja suomennoksen ovat sovittaneet Pekka Siistonen ja Tiina Puumalainen.

Musikaalissa on kaksoismiehitys. Eva Perónin roolissa vuorottelevat Maija Rissanen ja Laura Alajääski, Juan Perónina Ilkka Koivula ja Mika Honkanen, Chen roolissa Juha-Matti Koskela ja Jari Ahola, Magaldina Vesa Kietäväinen ja Lari Halme ja rakastajatterena nähdään Emmi Kaislakari. Näyttämöllä on myös kuoro, tanssijoita, lapsiavustajia ja live-orkesteri. Tuotanto on tehty yhteistyössä Tanssiteatteri MD:n kanssa ja musiikkiyhteistyössä on Bundespopstars Oy.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt
tiedottaja Sari Andersson, puh. 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi

Pressikuvat
Kuvapankista on saatavana uusia näyttämökuvia. Lisää uusia pressikuvia tulossa 3.9.

Lisätietoja näytelmästä

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon