Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Maanantai-iltojen ilmaistapahtuma kerää salin täyteen Arabiassa

Viisas Elämä

Maanantai-iltojen ilmaistapahtuma kerää salin täyteen Arabiassa

Julkaistu: 29.10.2015 klo 10:15
Julkaisija: Viisas Elämä

Maanantai-iltojen Viisas elämä -klubit jatkuvat Helsingin Arabiassa koko syksyn 2015. Vuosi sitten startannut Basam Books -kustantamon järjestämä ilmaisluentosarja on kasvattanut vuoden aikana tasaisesti suosiotaan. Klubi-illat keskittyvät kirjallisuuteen ja ajankohtaisiin ilmiöihin muun muassa Viisas elämä -kirjasarjan ympärillä. Tämän syksyn klubi-iltojen suosio on ollut nähtävissä viikosta toiseen täyttyvänä salina Helsingin Arabiassa.

Maanantaina 2.11.2015 Basam Booksin kirjailijasaliin saapuu keskustelemaan mielenkiintoinen parivaljakko: Basam Booksin esikoiskirjailija Matti Rautaniemi ja Ylen ja Radio Helsingin toimittaja Perttu Häkkinen. Aiheena ovat joogan vähemmän tunnetut puolet joogan historiaan peilattuina. Rautaniemi on joogan historian tutkija, jonka tänä syksynä julkaistu esikoisteos Erakkomajoista kuntosaleille on ensimmäinen kattava suomenkielinen teos joogan historiasta

Syksyn Viisas elämä -klubien koko ohjelman näet täältä: www.viisaselama.fi. Joulukuun ohjelmaa päivitetään vielä.

Viisas elämä -klubi 2.11.2015: Matti Rautaniemi ja Perttu Häkkinen

Jooga – muutakin kuin liikuntaa

Jooga tunnetaan nykyisin tienä terveyteen ja hyvinvointiin, mutta mitä muuta siihen sisältyy? Paneutuminen joogan historiaan piirtää hyvin toisenlaisen kuvan siitä, mitä joogalla tavoitellaan ja millaisia harjoituksia siihen sisältyy. Vuosisatojen varrella jooga on käynyt läpi monia muutoksia, jotka ovat jättäneet siihen jälkensä. Tule kuuntelemaan, kun Erakkomajoista kuntosaleille -kirjan kirjoittaja Matti Rautaniemi ja toimittaja Perttu Häkkinen keskustelevat joogan vähemmän tunnetuista puolista.

Aika: Maanantai 2.11.2015 klo 18-20

Paikka: Basam Books –kustantamo, Hämeentie 155 A 6, Helsinki. Pääset paikalle helposti Helsingin keskustasta busseilla 68, 71 ja 71V sekä Hakaniemestä bussilla 74. Jää pois Annalantien pysäkillä ja kävele noin sata metriä takaisin keskustaan päin. Kustantamomme sijaitsee Siwan yläkerrassa, sisäänkäynti sisäpihan puolelta A-rapusta, 3.krs.

Järjestäjä: Basam Books Oy

Lisätietoa: jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

Ei ilmoittautumista, vapaa pääsy!

Lisätietoa Matti Rautaniemen kirjasta:

Erakkomajoista kuntosaleille

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.