Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » LEHTO RAKENTAA NOKIALLE UUDEN PRISMAN

Lehto

LEHTO RAKENTAA NOKIALLE UUDEN PRISMAN

Julkaistu: 27.05.2016 klo 14:40
Julkaisija: Lehto

Lehto Group –konserniin kuuluva Rakennusliike Lehto Oy on allekirjoittanut sopimuksen Pirkanmaan Osuuskaupan kanssa Prismakeskuksen rakentamisesta Nokialle. Prisma rakennetaan Nokian keskustaan Yrittäjänkadun ja Nokian valtatien varteen.

Alueella on parhaillaan meneillään maanpuhdistustyöt sekä kunnallistekniikan ja katujen rakentaminen. Varsinaiseen rakennustyöhön päästään loppuvuodesta 2016 ja keskus aukeaa loppuvuodesta 2017. Kohde toteutetaan kokonaisvastuullisella ja talousohjatulla Lehto-konseptilla.

Uuden Prismakeskuksen koko on noin 11 350 neliömetriä ja se rakennetaan yhteen kerrokseen. Alueen asukkaiden pitkään odottama Prisma on helposti saavutettavissa sekä julkisilla kulkuvälineillä että autolla, myös kevyen liikenteen yhteydet ovat hyvät. Monipuoliset palvelut parantavat merkittävästi keskusta-alueen tarjontaa. Prisman ja Osuusravintola Oksan lisäksi keskukseen tulee myös monipuolinen tarjonta ulkopuolisilta oheisliikkeiltä. Lähistöltä etsitään lisäksi tonttia ABC automaattiasemalle.

Jukka Pekonen p. 040 70 66 121

jukka.pekonen@lehto.fi

Ville Jylhä p. 010 767 2920

ville.jylha@sok.fi

Lehto (ent. Päätoimija) on rakennus- ja kiinteistöalan konserni, jonka talousohjattu toimintamalli perustuu asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaiseen, kustannustehokkaaseen suunnitteluun ja rakentamiseen. Talousohjattu toimintamalli tehostaa rakentamisen yleisiä käytäntöjä, tuottaa asiakkaalle aika- ja kustannushyötyjä sekä varmistaa rakentamisen korkean laadun. Lehto-konserniin kuuluu kempeleläisen emoyhtiön Lehto Group Oyj:n lisäksi kahdeksan tytäryhtiötä. Työllistämme yhteensä n. 450 henkilöä ja vuoden 2015 liikevaihtomme oli 276 milj. euroa.