Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » #Lakikahvit: Mitä jokaisen toimittajan tulisi tietää perheoikeudesta?

Suomen Asianajajaliitto

#Lakikahvit: Mitä jokaisen toimittajan tulisi tietää perheoikeudesta?

Kutsu.
Julkaistu: 10.05.2016 klo 12:00
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Mistä asioista suomalaisissa perheissä riidellään niin, että apuun tarvitaan asianajajaa? Miten ongelmia voi ennaltaehkäistä? Mitä toimittajan on hyödyllistä tietää näistä kysymyksistä uutisoitaessa?

Tervetuloa #Lakikahvit-koulutukseen perjantaina 10.6.2016 klo 10–12, Ravintola Palacen 10. krs, Eteläranta 10, 00130 Helsinki.

Koulutus on toinen osa Asianajajaliiton toimittajille vuonna 2016 järjestämien aamiaiskoulutusten sarjasta. Kouluttajana kokenut asianajaja Ilona Piironen.

Tarjoamme tilaisuudessa aamukahvin ja lounaan.

Asianajajaliiton puheenjohtaja vaihtuu 10.6.

Koulutuksen jälkeen järjestämme klo 12–13 toimittajalounaan, jossa julkistamme liiton uuden puheenjohtajan.

Ilmoittautumiset 6.6. mennessä: heidi.enne@asianajajaliitto.fi.

Tervetuloa!

Lisätietoa:

Viestintä- ja kehityspäällikkö Janne Laukkanen, p. 040 588 1925

Viestintäasiantuntija Johanna Kainulainen, p. 040 721 7289

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki