Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kevätsiivouksen kimppuun KonMarin avulla!

Bazar Kustannus Oy

Kevätsiivouksen kimppuun KonMarin avulla!

Julkaistu: 19.02.2015 klo 16:03
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Oletko koskaan siivonnut paikkoja vimmatusti ja huomannut, että kotisi tai työtilasi on pian taas aivan sekaisin? Japanilaisen Marie Kondon KonMari. Siivouksen elämänmullistava taika opastaa raivaamaan turhat tavarat pois ja auttaa luomaan kestävän järjestyksen.

KonMari-menetelmässä kodin kaaokseen kimppuun käydään kaappi kerrallaan, oikeassa järjestyksessä. Ylimääräisestä roinasta eroon pääseminen vapauttaa energiaa muuhun kuin tavaroista huolehtimiseen, ja järjestyksen saavuttaminen antaa rohkeutta minimoida negatiivisia asioita elämästä. Kun järjestys on kerran saatu aikaan, kaaosta ei synny enää koskaan.

Marie Kondo on kodin järjestyksen todellinen asiantuntija. Kondo aloitti naistenlehtien lukemisen jo viisivuotiaana ja ihastui lehdissä näkemiinsä siisteihin ja kauniisiin sisustuskuviin. 15-vuotiaana hän perehtyi tavaroiden järjestämiseen ihan tosissaan. Hän aloitti omasta makuuhuoneestaan ja jatkoi sisarustensa huoneiden siivoamisella. Nykyään Marie Kondo johtaa Tokiossa huippumenestyvää ammattijärjestämisen yritystä, joka muuttaa asiakkaan kaaoksessa olevan kodin rauhan ja kauneuden tyyssijaksi.

KonMari. Siivouksen elämänmullistava taika sopii jokaiselle meistä, jolle perusteellisen siivouksen aloittaminen on aina yhtä hankalaa. KonMari-metodin avulla ammattijärjestämisen opit ovat kaikkien saavutettavissa.

”Olen tutkinut järjestelytaitoa ja saanut paljon kokemusta opettaessani epäsiistejä ihmisiä siisteiksi. Kaiken tämän pohjalta voin sanoa varmuudella: kodin perusteellinen uudelleenjärjestely ulottuu myös elämäntyyliin ja -asenteeseen. Se on mullistava kokemus.” Marie Kondo

Marie Kondo
KonMari - Siivouksen elämänmullistava taika
Suomentaja: Päivi Rekiaro