Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kauppakeskus Itis tuo 3D-illuusiot Itä-Helsinkiin

Itis

Kauppakeskus Itis tuo 3D-illuusiot Itä-Helsinkiin

Julkaistu: 29.08.2013 klo 08:00
Julkaisija: Itis

Itis tarjoaa ihmeteltävää 12. syyskuuta alkaen, jolloin ainutlaatuiset 3D-illuusiot valtaavat kauppakeskuksen keskeisimmät paikat. 3D Visuals on osa Helsinki Desing Week -tapahtumaa.

Helsinki Design Weekin ja Itiksen yhteinen 3D-tulostekampanja pystyttää kauppakeskuksen käytäville kolmiulotteisia illuusioita, jotka tuovat kauppakeskukseen ripauksen taikaa.

Fake Graphicsin, 3M:n ja Brand Factoryn avulla toteutettu 3D Visuals -kampanja avaa Itiksen käytäville todentuntuisen maailman, jossa voi kokea kauppakeskuksen valikoimaa astetta isommassa koossa ja kolmiulotteisena.

– Pyrimme jatkuvasti tarjoamaan asiakkaillemme uusia elämyksiä, joita ovat tällä kertaa kolmiulotteiset illuusiot, lupaa Itiksen kauppakeskusjohtaja Kirsi Feirikki.

Kauppakeskuksessa vierailevia kannustetaan lähettämään kuvaterveisiä kotiin, taustanaan kolmiulotteiset kauppakeskusnähtävyydet.

Kirsi Feirikki, kauppakeskusjohtaja
Wereldhave Finland Oy
kirsi.feirikki@wereldhave.com

Martina Wuoristo-Huhta, tuottaja
Helsinki Design Week
martina.wuoristo@helsinkidesignweek.com

Itis (ent. Itäkeskus) on Pohjoismaiden suurin kauppakeskus, joka koostuu yli 150 liikkeestä ja 20 ravintolasta sekä toimistotiloista. Kauppakeskus on valmistunut kolmessa eri vaiheessa: ensimmäinen osa, valmistui vuonna 1984. Toinen osa valmistui vuonna 1992, ja kolmas vaihe avattiin vuonna 2001. Kauppakeskusta uudistetaan parhaillaan yli 90 miljoonalla eurolla ja sen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V.