Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kauan odotettu comeback! F-Musiikki Oy:n uuden myymälän avajaiset Lappeenrannassa 31.8.2013

F-Musiikki Oy

Julkaistu: 29.08.2013 klo 12:00
Julkaisija: F-Musiikki Oy

115 vuotias F-Musiikki palaa yli 20 vuoden jälkeen takaisin Lappeenrantaan. Lähtölaukaus uudelle täyden palvelun soitin- ja nuottimyymälälle ammutaan lauantaina 31.8.2013. Avajaispäivän lisäksi Lappeenrantalaisille tehdään erikoistarjouksia koko seuraavan viikon. Avajaisviikko huipentuu artistivierailuihin.

Tiistai klo 14-17                       pianovirtuoosi Lenni-Kalle Taipale

Keskiviikko klo 15-17                kitarahahmo Mr. Fastfinger

Torstai klo 15-17                      rumpuguru Mikko Kaakkuriniemi

Esiintymisen lisäksi kaikki tähtivieraat antavat myös vinkkejä soittamisen ja soitinvalintojen suhteen.

Lisätiedot ja tiedustelut,

Myymäläpäällikkö Jouni Kovanen 050-4409 121

Osoite: Ratakatu 35, Lappeenranta 53100.

F-Musiikki on 115 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Steinway & Sons, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.