Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kätevä-käsityö- ja muotoilukilpailu 1.6.-15.9.2015

Lahden Messut Oy

Kätevä-käsityö- ja muotoilukilpailu 1.6.-15.9.2015

Julkaistu: 01.06.2015 klo 13:54
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Juhlistamme suomalaisen kansallispuvun 130–vuotista historiaa ja etsimme uudenlaisia oivaltavia, kansallispukujen kulttuuriperinteestä kumpuavia ideoita ja muotoilukonsepteja.

Osallistumisoikeus: Kilpailu järjestetään Suomessa ja siihen voivat osallistua opiskelijat, harrastajat ja ammattilaiset. Kilpailutyön tulee olla ennen julkaisematon ja osallistujalla tulee olla sen tekijänoikeus. Kilpailukielenä on suomi.

Kilpailuehdotukset: sisältäen osallistujan yhteystiedot toimitetaan 15.9.2015 mennessä osoitteella:
Taito Häme ry (tarkemmat yhteystiedot: www.taitohame.fi)

Palkinnot:
Kilpailussa jaetaan palkintoina messuosasto Kätevä & Tekevä –messuille 2016, Husqvarna Viking -ompelukone, Taito-järjestön lahjakortti ja tuotepalkintoja. Jaettavien palkintojen yhteismäärä on arvoltaan 1.500 €.

Kilpailuohjelma:
Kilpailun aikataulu, ilmoittautumismenettely, kilpailutöiden esittely, käyttö- ja tekijänoikeudet, arvosteluperusteet
ja palkintoraati selviävät kotisivuiltamme:
www.taitohame.fi/kateva-tekeva/ja
www.katevamessut.fi

Kilpailun järjestäjä: Taito Häme ry & Lahden Messut Oy

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.