Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kari Heiskasen uutuusnäytelmän Yksi halusta toinen rakkaudesta ensi-iltaan

Tampereen Työväen Teatteri

Kari Heiskasen uutuusnäytelmän Yksi halusta toinen rakkaudesta ensi-iltaan

Julkaistu: 15.09.2015 klo 15:18
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

MEDIATIEDOTE 15.9.2015 vapaa julkaistavaksi

Tampereen Työväen Teatterin Suurella näyttämöllä saa torstaina 17.9. kantaesityksensä Kari Heiskasen uutuusnäytelmä Yksi halusta toinen rakkaudesta. Rooleissa on aikamoinen dream team: Aimo Räsänen, Karoliina Kudjoi, Teija Auvinen, Pentti Helin, Janne Kallioniemi ja Suvi-Sini Peltola.

Yksi yö, kolme pariskuntaa ja kullakin juhlijalla salaisuutensa. Näistä lähtöasetelmista alkaa Kari Heiskasen kirjoittama uusi draamakomedia. Tarinan miehet Aaro, Martti ja Joonas ovat hyvissä ammateissa ja rakentavat uraa. Heille ystävyys on hyötyä ja verkostoitumista. Naiset Hanna, Katariina ja Ella taas pelaavat ihan omilla säännöillään. Kaikilla on menneisyytensä ja erityisesti Ellalla, muiden kauhuksi.

Kolmen perheen kulissien repeäminen naurattaa, järkyttää ja synnyttää mitä kiehtovinta teatteria.

Näytelmän on lavastanut kuvataiteilija Markku Hakuri ja pukusunnittelusta vastaa Jaana Aro.

Tampereella Kari Heiskasen ohjauksia on aiemmin nähty Tampereen Työväen Teatterissa (Kaikki on epätoivoista, 1997, Bobby Fisher asuu Pasadenassa, 2001, Venetsian kauppias, 2006) ja Pyynikin Kesäteatterissa (Rauta-aika, 2011). Hänen kirjoittamansa näytelmä Sormet hunajapurkissa sai ensi-iltansa Kellariteatterissa tämän vuoden tammikuussa.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt
tiedottaja Sari Andersson, 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi