Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kaj Chydeniuksen lauluilta sekä komedia Hyvässä nousussa vierailevat TTT-Klubilla

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 01.02.2016 klo 10:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Kaj Chydeniuksen lauluilta Rakkaus, rakkaus vierailee TTT-Klubilla perjantaina 5.2. Näyttelijät Ritva Sorvali ja Kaisa Leppänen esittelevät solisteina vahvoja naislyyrikoita tässä uudessa Chydenius-valikoimassa. Ohjelmistossa ovat L. Onerva, Aale Tynni, Tyyne Saastamoinen, Eeva Kilpi, Marja-Leena Mikkola ja Aunimarjut Kari: historiaa ja nykypäivää, filosofiaa ja kipeitä tuntoja. Lisäksi runoilijavieraana kuullaan ruotsalaisen Agneta Pleijelin tekstejä Pentti Saaritsan ja Kaj Chydeniuksen suomennoksina. Kaj Chydenius säestää ja juontaa.

Näytännön jälkeen alkaa Yle TV1:n Perjantai-ohjelman suora lähetys TTT-Klubilta klo 21 alkaen. Yleisö on lämpimästi  tervetullut jatkamaan iltaansa studioyleisönä ilman eri maksua.

Ensi viikolla, lauantaina 13.2., aloittaa näytäntönsä Miia Nuutilan ja Sanna Saarijärven tähdittämä komedia Hyvässä nousussa. Uskottavan, koskettavan ja hervottoman hauskan esityksen käsikirjoitus on Anne Saastamoisen. Mitä kaikkea ystävyys sisältää? Voiko katkenneen ystävyyssuhteen solmia uudestaan? Säilyykö ystävyys, kun elämäntilanteet muuttuvat? Naiset matkaavat muistoissaan halki 70-luvulta 90-luvulle ja aina tähän päivään asti. Hersyviä kohtauksia siivittävät tunnelmalliset laulut.

Molempina esitysiltoina ovet TTT-Klubille avataan klo 18.

TTT-Klubin esitykset tällä ja ensi viikolla

5.2. klo 19.15 Kaj Chydeniuksen lauluilta (tilaa), klo 21 Ylen Perjantai (tilaa)
6.2. klo 19 Luolamies (loppuunmyyty)
11.2. klo 19 Improklubi (tilaa)