Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Joogit, psykologit, filosofit ja hyvinvointivalmentajat pohtivat, mitä on viisas elämä

Viisas Elämä

Julkaistu: 03.09.2015 klo 10:15
Julkaisija: Viisas Elämä

Mitä on viisas elämä?

Viisas Elämä on jonkun mielestä oppimista, etsimistä ja löytämistä, toisen mielestä se voi olla läsnäoloa ja hiljentymistä. Kyseistä nimeä kantaa myös Basam Booksin suosittu kirjasarja, jonka ympärille on rakennettu kasvava tapahtuma, Viisas elämä -messut. Hyvinvointiin ja kirjallisuuteen keskittyvä messutapahtuma kokoaa Tampere-talon katon alle eri alojen kiinnostavia asiantuntijoita, jotka puhuvat viisaan elämän tematiikasta omista näkökulmistaan. Messuilla voit kohdata esimerkiksi:

Joogit

• Matti Rautaniemi: uskontotieteilijä, jonka joogan historiaa käsittelevä esikoisteos Erakkomajoista kuntosaleille julkaistaan syyskuussa 2015.
  • Janne Kontala: tunnettu joogaopettaja, jonka joogan filosofiaa pohdiskeleva teos Joogan sydän ilmestyi keväällä 2015.
  • Messuilla voi osallistua myös useille erilaisten joogatyylien tutustumistunneille messulipun hinnalla. Joogaohjaajina messuilla toimivat muun muassa Katri Syvärinen, Piia Mäkinen ja Katja Kivijärvi.

Psykologit ja psykiatrit

• Ben Furman: psykiatrian erikoislääkäri, tuttu mediapersoona, Muksuopin kehittäjä ja kouluttaja.
  • Mukana messuilla on myös monia muita asiantuntevia psykologian alan edustajia!

Filosofit

• Esa Saarinen: koko kansalle tuttu filosofi, luennoitsija ja Aalto-yliopiston professori.
  • Torsti Lehtinen: romaaneja, runokokoelmia ja filosofisia teoksia julkaissut kirjailija. Lehtisen teos Multaisen iän kerho ilmestyy syksyllä 2015.
  • Niko Vuorinen: Suomen paras kalpamiekkailija ja teoreettisen filosofian opiskelija, jonka esikoisteos Kalpa ja mieli ilmestyi keväällä 2015.

Hyvinvointivalmentajat

• Leena Pennanen: Suomen mindfulness-pioneeri, joka kouluttaa mindfulness-ohjaajia omassa Center for Mindfulness -yrityksessään.
  • Ja monia muita hyvinvoinnin asiantuntijoita!

Tervetuloa kuulemaan, mitä Viisas elämä on heidän mielestään!

Lisätietoa tapahtumasta:

www.viisaselamamessut.fi

www.viisaselama.fi

Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/244201965774302/

Some: #viisaselämä ja #viisaselämämessut

Tapahtuman käsiohjelma:http://issuu.com/basambooks/docs/ve-messut_ohjelma-nettiin

Tiedustelut, arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt ja pressipassit: jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

Yhteistyössä:

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.