Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Johanna Kurkela ja Marion Rung tuovat valoa Tampere-talon lokakuuhun

Tampere-talo Oy

Johanna Kurkela ja Marion Rung tuovat valoa Tampere-talon lokakuuhun

Julkaistu: 07.10.2015 klo 09:26
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Kaksi valloittavaa naisartistia täyttää Ison salin peräkkäisinä viikonloppuina. Kestosuosikki Marion Rungin 70-vuotisjuhlakonsertti sunnuntaina 11.10. käy läpi koko hänen pitkää uraansa. Kolmekymppinen heleä-ääninen Johanna Kurkela tulkitsee lauantaina 17.10. lauluja odotetulta Ingrid-albumiltaan suosituimpia hittejään unohtamatta.

Johanna Kurkela lauloi tiensä faniensa sydämiin mm. paljon soittoaikaa saaneilla kappaleilla Rakkauslaululla ja Sun särkyä anna mä en. Kurkelalta ilmestyi syyskuussa seitsemäs albumi Ingrid, jolta irrotetut singlet Kuolevainen ja Rakkaus tekee vapaaks ovat soineet ahkerasti radioissa. Kurkela esiintyy syksyn levynjulkaisukiertueellaan uusitun yhtyeensä kanssa. Moni muistaa hänet myös suositusta Ylen SuomiLOVE-ohjelmasta, jossa hänen esittämänsä Rakkauslaulu voitti sarjan rakkauslauluäänestyksen.

Marion Rung juhlistaa konserttikiertueellaan 70-vuotissyntymäpäiväänsä ja jo 54 vuotta kestänyttä uraansa. Kampaajan uralle aikoneen Marionin suunnitelmat muuttuivat pysyvästi syksyllä 1961, kun hän osallistui iskelmälaulukilpailuun ja päätyi sitä tietä levy-yhtiön koelauluun. Loppu on historiaa.

Tampere-talossa Marionilta kuullaan odotetusti kappaleita uran alkuajoista aina tähän päivään asti koko 400 levytetyn kappaleen joukosta. Marionia säestää hänen oma Prostyles-orkesterinsa.

Su 11.10.2015 klo 19 Iso sali
Marion - aidosti
Liput alk. 35 €
Pressikuvat

La 17.10. klo 19 Iso sali
Johanna Kurkela
Levynjulkaisukiertue
Liput alk. 30 €
Pressikuvat

Lisätietoja

Haastattelupyynnöt ja pressiliput: tiedottaja Anne Sivula, Tampere-talo, puh. 03 243 4250, anne.sivula@tampere-talo.fi

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki