Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Johanna Iivanainen Quartet TTT-Klubilla 8.2.

Tampereen Työväen Teatteri

Johanna Iivanainen Quartet TTT-Klubilla 8.2.

Julkaistu: 03.02.2014 klo 09:20
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Yksi Suomen kauneimmista äänistä, moninkertaisesti palkittu laulajatar Johanna Iivanainen esiintyy kvartetteineen TTT-Klubilla lauantaina 8.2. klo 22.

Iivanainen yhtyeineen esittää räätälöidyn ohjelmiston "Her Favorite Standards and Originals". Amerikkalaisen jazzin kulta-ajan klassikoita kuullaan kattavasti, mutta luvassa on myös Iivanaisen oman tuotannon parhaimmistoa.

Johanna Iivanainen on saanut Louis Armstrong -palkinnon vuonna 2002 sekä järjestyksessään ensimmäisen Sony Jazz -palkinnon 2003. Hänen tärkeimpiä kokoonpanojaan ja kumppaneitaan ovat olleet mm. Eero Koivistoisen yhtye, Antti Sarpila Swing Band, Jukka Perko, Otto Donnerin Free for All, JimJamMurMur sekä Korpi Ensemble. Puolisonsa Mikon kanssa Johanna esiintyy duona sekä 1N-kokoonpanossa.

Jazz- ja maailmanmusiikki-iltoja on luvassa helmikuussa lisää: kahden kombon minifestivaali KVR & Mopo Jazzliiton kiertueella (15.2.) sekä Maria Kalaniemi ja Timo Alakotila Duo (20.2.). Musiikin edistämissäätiö (MES) tukee tapahtumia.

TTT-Klubi on avoinna esitysiltoina arkisin klo 18-22 ja viikonloppuisin klo 18-02 (04). Ikäraja 18 vuotta klo 20 jälkeen alkaviin esityksiin. A-oikeudet.

TTT-Klubi verkossa:

Pressikuvat: