Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Jarkko Martikaisen tekstit ja tarinat akustisesti TTT-Klubilla 10.5.

Tampereen Työväen Teatteri

Jarkko Martikaisen tekstit ja tarinat akustisesti TTT-Klubilla 10.5.

Julkaistu: 05.05.2014 klo 10:02
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Armoitettu sanataituri ja ajatuksia herättelevä muusikko Jarkko Martikainen esiintyy TTT-Klubilla lauantaina 10.5. klo 22. Bändisoinnin sijaan pääosassa ovat tällä kertaa laulujen tekstit ja tarinat, sillä Martikainen esiintyy soolona. Esitys on TTT-Klubin keikkakalenterissa kevään viimeinen.

YLE Puheen radio-ohjelmastaan ja YUP:stakin tuttu Martikainen julkaisi tammikuussa viidennen albuminsa Koirien taivas. Levy nousi heti myyntilistan kärkeen. Sen teemat vaihtelevat nimikappaleen hulvattomuudesta Kesäloma kellarissa -laulun haikeuteen. Sointimaailmaltaan Martikaisen perinnetietoisimmaksi kuvaillun albumin tuotti Samae Koskinen.

Martikainen on ajankohtainen hahmo Tampereen Työväen Teatterissa myös siksi, että hän on säveltänyt musiikkia tammikuussa ensi-iltansa saaneeseen, Tuomas Kyrön teksteihin pohjautuvaan näytelmään Kerjäläinen ja jänis. Se esitetään Kellariteatteri-näyttämöllä kevään aikana vielä kahdesti, 7.5. ja 15.5.

TTT-Klubi on avoinna esitysiltoina arkisin klo 18-22 ja viikonloppuisin klo 18-02 (04). Ikäraja 18 vuotta klo 20 jälkeen alkaviin esityksiin. A-oikeudet.

Lisätietoja (mm. syksyn 2014 ohjelmatiedot):

Pressikuvat:

Haastattelupyynnöt ja pressiliput:

tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki