Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Huipputanssin kirjoa esittelevä Of(f) Course vierailulle Tampereen Työväen Teatteriin 19.10.

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 13.10.2014 klo 10:59
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Populaarien ja klassisten tanssilajien tyylit, tunnetilat ja tekniikat nähdään TTT:n Eino Salmelaisen näyttämöllä, kun Tanssin talon esitys Of(f) Course tulee vierailulle sunnuntaina 19.10. Esityksiä on kaksi, klo 16 ja klo 19.

Näyttämöllä nähdään eri tanssilajien kotimaisia kärkinimiä. Tanssipelin muotoon kootussa esityksessä liikutaan lockingista latinalaisrytmeihin ja askelletaan house- ja break-tanssin sekä valtaviihteen musikaalitanssien kautta klassiseen balettiin ja nykytanssiin. Kuinka käy B-Boyn ja balettitanssijan notkeuskisassa? Entä millainen on nykytaiteen edustajan rap-soolo?

Teoksen ohjaus on kymmenien musiikkiteatterituotantojen koreografin Reija Wäreen käsialaa. Seremoniamestarina toimii näyttelijä Sari Siikander.

Omien alojensa huipputanssijoiden meriittilistalla on mm. Suomen Kansallisbaletti, Euroopan mestaruus break-tanssissa, huikea Bounce-katutanssiryhmä sekä TV-ohjelmat Tanssii tähtien kanssa ja Dance.

Tanssijoina Auri Ahola, Sara Hirn, Teemu Kyytinen, Aleksi Seppänen, Jimi Kettunen, Jeffrey Kam ja Reija Wäre.

Tuotanto Tanssin talo ry. Kesto noin 1 tunti (ei väliaikaa)

Ohjaus Reija Wäre
Valosuunnittelu Otso Vartiainen ja Jani-Matti Salo