Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Huippuesiintyjiä viikonloppuna Tampere-talolla

Viisas Elämä

Huippuesiintyjiä viikonloppuna Tampere-talolla

Julkaistu: 09.09.2015 klo 09:59
Julkaisija: Viisas Elämä

Viisas Elämä –messut järjestetään toista kertaa syyskuussa 2015 Tampere-talolla. Tapahtuma houkutteli edellisvuonna paikalle suuren yleisön ja siksi ohjelmatarjontaa on laajennettu tälle vuodelle. Messuilla esiintyy tänä vuonna jopa 80 kehon ja mielen hyvinvoinnin asiantuntijaa ja alan huippuosaajaa. Monipuolisen luentotarjonnan lisäksi messuvierailla on mahdollisuus osallistua ilmaiseksi erilaisiin työpajoihin ja lajien (jooga, tanssi, taiji, mindfulness) tutustumistunneille. Esillä on myös lukuisten kiinnostavien näytteilleasettajien tuotteita ja palveluja.

Messujen järjestäjä on Basam Books-kustantamo. Tapahtuman idea lähti kustantamon Viisas elämä -kirjasarjasta, joka ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia sisältäen laadukkaita teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista aina elämäntaidon klassikkoteoksiin. Messuilla esiintyvät muun muassa Viisas elämä -sarjan suositut kotimaiset kirjailijat sekä muut kiinnostavat kehon ja mielen hyvinvoinnin ammattilaiset, esimerkiksi:

Esa Saarinen, Aku Kopakkala, Ben Furman, Miia Huitti, Virpi Hämeen-Anttila, Jaakko Hämeen-Anttila, Jukka Kuoppamäki, Jaakko Heinimäki, Ilkka Koppelomäki, Sanna Wikström, Tara Lange, Leena Pennanen, Aleksi Litovaara ja Antti-Juhani Wihuri.

Tämän vuoden ulkomainen kutsuvierasluennoitsija on Goal Mapping -menetelmän kehittäjä Brian Mayne. Mayne pitää messuilla luennon lisäksi Goal Mapping -workshopin. Goal Mapping -menetelmä -Käytännön työkirja ilmestyy tällä viikolla.

Lisätietoa tapahtumasta:
www.viisaselamamessut.fi
www.viisaselama.fi

Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/244201965774302/

Some: #viisaselämä ja #viisaselämämessut

Tapahtuman käsiohjelma:http://issuu.com/basambooks/docs/ve-messut_ohjelma-nettiin

Tiedustelut, arvostelukappaleet ja pressipassit: jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

Yhteistyössä: Radio Classic, Radio SUN, Tampere-talo

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.