Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » HelsinkiMission Kynttiläkonsertti 18.12. Mikael Agricolan kirkossa

HelsinkiMissio

HelsinkiMission Kynttiläkonsertti 18.12. Mikael Agricolan kirkossa

Julkaistu: 13.12.2011 klo 12:41
Julkaisija: HelsinkiMissio

Ylipää, Leppilammet ja Vestman HelsinkiMission ja Tuomasmessun Kynttiläkonsertissa 18.12.

Perinteinen Kynttiläkonsertti järjestetään jälleen Mikael Agricolan kirkossa sunnuntaina 18.12.2011 klo 18.

Esiintyjinä Maria Ylipää, Tove, Jukka ja Mikko Leppilampi, Reeta Vestman, 14-henkinen jouluorkesteri Antti Vuoren johdolla sekä Tuomasmessun Naamakuoro Inna ja Juha Vintturin johdolla.

Yhteislauluja sekä joulusiunaus (Pirjo Kantala ja Olli Valtonen). Konsertin ohessa pienimuotoinen joulutori ja glögitarjoilu.

Lippuja voi ostaa Lippupisteestä (lippu.fi tai 0600 900 900). Lipun hinta on 16 euroa + toimitusmaksu.

Yhteydet: Tehtaankatu 23 B, ratikat 3B ja 3T

Tervetuloa laulamaan ja nauttimaan yhdessä!

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön ja erityisryhmien saroilla. Järjestön missiona on etsiä, löytää ja auttaa yksinäisiä kaupunkilaisia sekä haastaa kaupunkilaiset toimimaan unohdettujen puolesta – yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii pääosin pääkaupunkiseudulla noin 80 työntekijän ja yli 600 vakituisen koulutetun vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä RAY.