Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Helsinki-päivän 12.6.2013 piknik-illallisen ensimmäiset 700 paikkaa varattiin loppuun parissa minuutissa

Eventilla Oy

Julkaistu: 06.05.2013 klo 12:21
Julkaisija: Eventilla Oy

Helsinki-päivänä 1000 ihmiselle järjestettävän piknik-illallisen suosio osoittautui paljon ennakoitua suuremmaksi. Tapahtuman Facebook-sivu avattiin muutama viikko sitten ja linkki pöytävarauksiin avattiin eilen illalla klo 21.00. Jakoon tulivat ensimmäiset 700 paikkaa, jotka menivät hetkessä.

"Olimme varautuneet tapahtuman suosioon nostamalla jo ennakkoon ilmoittautumisjärjestelmän palvelinkapasiteettia, mutta jouduimme vielä ilmoittautumisen alettua tuplaamaan tehot jotta kaikki innokkaat piknikkiläiset saatiin palveltua. Alun hidastelun jälkeen kaikki paikat menivätkin parissa minuutissa.", kertoo Markus Haataja paikkojen varaukset hoitaneesta Eventillasta.

Kuten kaikki Helsinki-päivän tapahtumat, myös yhteinen piknik-illallinen on kaikille kaupunkilaisille ilmainen. Moni innokas illallistaja jäi kuitenkin ilman pöytävarausta, mutta vielä on mahdollista päästä mukaan. "Loput paikat tulevat jakoon 3.6. klo 9.00 alkaen kaupungin Virka Galleriaan", kertoo Jaakko Blomberg, yksi illallistapahtuman tuottajista.

Illallinen Helsingin taivaan alla on osa Helsinki-päivän ohjelmaa. Sen toteuttaa Yhteismaa ry ja mahdollistaa Helsingin kaupunki ja Helsingin Energia.

”Ensi viikolla mietitään yhdessä saisimmeko vielä tilaa niille, jotka haluat olla mukana, mutta eivät ehtineet tehdä varausta”, sanoo Tanja Jänicke Yhteismaasta.

Lisätiedot:

Pauliina Seppälä: pauliina@siivouspaiva.com