Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » HELLYTTÄVÄ PIPPURIDINO SAAPUU KUOPIOON

Kuopio-Tahko Markkinointi

HELLYTTÄVÄ PIPPURIDINO SAAPUU KUOPIOON

Julkaistu: 03.02.2015 klo 09:49
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Espoolainen Teatteri Hevosenkenkä vierailee Kuopion kaupunginteatterissa hellyttävän valloittavalla Pippuridino-esityksellään 11. ja 12. maaliskuuta.

Yli kolmevuotiaille soveltuvassa komediassa seikkailevat kaksi kokkia, heidän sanavalmis kanansa sekä outo vieras, jollaiseen ei ole ennen törmätty. Kokkien arkeen tulee vipinää kun Ruotsin hovi tilaa prinsessalleen syntymäpäiväkakun. Kanan oikullinen käytös sotkee kuitenkin leipomispuuhat ja paikalle ilmestyvää avuliasta Pippuridinoa luullaan munarosvoksi.

Työryhmän mukaan luvassa on kommelluksia, iloisia lauluja, veikeitä hahmoja ja jännittäviä takaa-ajoja. Nukketeatteria hyödyntävä Pippuridino on hauska, vauhdikas ja sydämellinen tarina ystävyydestä ja ennakkoluuloista.

PIppuridino Kuopion kaupunginteatterin Maria-näyttämöllä keskiviikkona 11.2. klo 18.30 ja torstaina 12.2. klo 9 ja 10.30. Kesto on noin 45 minuuttia. Sopii kaikenikäisille kolmesta vuodesta lähtien.

Käsikirjoitus Erja Alander, Eero Ahre ja Patrik Drake

Ohjaus Eero Ahre

Rooleissa Krista Putkonen-Örn ja Antero Nieminen

Liitteenä olevat valokuvat on ottanut Pekka Elomaa.

Maija Voutilainen
Tiedottaja