Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Galerie Forsblomin syksyn näyttelyt

Julkaistu: 24.06.2015 klo 09:00
Julkaisija: Galerie Forsblom

Galerie Forsblom

Vuonna 1977 Turussa perustettu Galerie Forsblom sijaitsee nykyisin Helsingin keskustassa, historiallisesti merkittävässä Suomi-talossa. Vuodessa yli kaksikymmentä vaihtuvaa näyttelyä esittelevä galleria tunnetaan nimekkäistä ulkomaisista taiteilijoistaan. Kotimaista taidekenttää edustavat niin vakiintuneet kuin nuoretkin taiteilijat. Galerie Forsblom on aktiivisin kotimainen galleria kansainvälisillä taidemarkkinoilla osallistumalla vuosittain useille merkittäville taidemessuille.

Galerie Forsblom, som grundades 1977 i Åbo, ligger numera i det historiska Suomihuset mitt i Helsingfors pulserande centrum. Galleriet är känt för sina framstående utländska konstnärer och ordnar ett tjugotal varierande utställningar per år. Det finländska konstfältet representeras såväl av etablerade som av yngre konstnärer. Som det mest aktiva finländska galleriet på den internationella konstmarknaden deltar Galerie Forsblom varje år i flera betydelsefulla konstmässor.

www.galerieforsblom.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon