Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Festarihäitä tavoittelevien määrä ylitti odotukset – yleisöäänestys ratkaisee

Asokodit

Festarihäitä tavoittelevien määrä ylitti odotukset – yleisöäänestys ratkaisee

Julkaistu: 27.06.2016 klo 13:21
Julkaisija: Asokodit

Suomen suurimmat kesähäät tanssitaan heinäkuussa Tikkurila Festivaaleilla, kun yksi onnellinen pariskunta sanoo ”Tahdon” kymmentuhatpäisen festivaaliyleisön edessä. Erilaista hääunelmaa lähti tavoittelemaan huimat 37 pariskuntaa. Kiinnostus ylitti moninkertaisesti hääjärjestäjänä toimivan Asokotien odotukset.

– Ei ollut varmaa miten ihmiset lähtevät tähän mukaan, mutta kehittymässä näyttää olevan yksi kesän kiinnostavimmista hääilmiöistä, Asokotien markkinointipäällikkö Jaana Lahtinen iloitsee.

Hääpariehdokkaiden etsintä onnellaonosoite.fi-sivulla on nyt päättynyt. Kaikista ilmoittautuneista on valittu viisi finalistiparia, joiden rakkaustarinat on julkaistu samalla kampanjasivulla 27.6.2016. Yleisö pääsee tutustumaan pareihin ja valitsemaan, kenen häihin haluaisi mieluiten kutsun. Äänestysaika päättyy 7.7. klo 12.00. Festarihäät voittava pari julkaistaan maanantaina 11.7.

Alttarille toivovat pääsevänsä Anna Järvinen ja Robert Olenius, Anni Korhonen ja Markus Mattila, Emilia Lahtinen ja Ville Ilomäki, Mira Vaihi ja Jussi Humalamäki sekä Natalia Mykkänen ja Juho Hakola. Parien tarinoihin voi tutustua onnellaonosoite.fi-sivulla.

Hääpäivä koittaa perjantaina 22.7., jolloin pari vihitään klo 15.00 Tikkurila Festivaalin päälavalla ainutlaatuisessa seremoniassa. Vihkimisen jälkeen hääpari ja heidän kutsuvieraansa juhlivat hääloungessa ruuasta, juomasta ja kotimaan kärkiartisteista nauttien. Häät järjestävä Asokodit muistaa hääparia myös lahjoittamalla heille sopivan Asokodin vuodeksi käyttöön.

Festarihäiden kampanjan on Asokodeille suunnitellut ja toteuttanut Vastavirta Agency of Interest.

Hääpariehdokkaiden haastattelupyynnöt:

Hääparikoordinaattori Milla Pesonen, p. 041 507 2519, milla@tikkurilafestivaali.fi, Tikkurila Festivaali

Lisätiedot:

Markkinointipäällikkö Jaana Lahtinen, p. 020 161 2235, jaana.lahtinen@asokodit.fi, Asokodit

www.onnellaonsoite.fi

Festarihääpariehdokkaiden kuvat: Vastavirta

Asokodit kuuluu Asuntosäätiö konserniin ja Suomen suurin asumisoikeusasuntojen omistaja. Asuntosäätiö on alueiden ja monipuolisen asuntotuotannon kehittämiseen erikoistunut rakennuttaja ja kiinteistöjen omistaja. Asuntosäätiö toimii 31 paikkakunnalla Suomessa ja rakennuttaa vuosittain noin 500 asuntoa erityyppisillä omistusmuodoilla. Konsernin omistuksessa on tällä hetkellä 16.500 asuntoa, joista pääosa on asumisoikeutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki