Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Estradiviihteen huippushow Varietee Magica saa katsojat haukkomaan henkeään

Tampere-talo Oy

Estradiviihteen huippushow Varietee Magica saa katsojat haukkomaan henkeään

Julkaistu: 06.11.2013 klo 15:04
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Estradiviihdettä maailmanluokan tähtien kera tarjoileva Varietee Magica tuo ainutlaatuisen esityksensä Tampere-taloon 15. marraskuuta. Show’n kansainväliset taiteilijat eivät jätä ketään kylmäksi.

Mukana on Mike Goudeau, mainio fyysisen, visuaalisen ja verbaalisen komiikan mestari, joka on hauskuuttanut yleisöä jo yli 20 vuoden ajan Las Vegasin kasinoilla. Hän myös tekee käsikirjoituksia Las Vegasin ja Broadwayn tuotantoihin. Lavalle nousee myös sykähdyttävä illuusiopariskunta Michael ja Melanie Giles Yhdysvalloista. Heidän lavataikuudet eli illuusiot on istutettu musiikkiin tarkasti ja tyylikkäästi. Estradilla on luvassa lisäksi taitavaa käsi- ja jalka-akrobatian taidetta, kun argentiinalainen Elayne Kramer uhmaa fysiikan lakeja.

Show’ta isännöi maamme ykköstaikureihin kuuluva Timo Kulmakko. Viimeisen silauksen iltaan tuo DJ.

Varietee Magica
Pe 15.11. klo 19–01, Sorsapuistosali, Tampere-talo
Hinta 65 € sis. esityksen ja teeman mukaisen pikkujoulubuffetin.

Lisätietoja: tuottaja Immo Kytölä, puh. 0500 511 202
www.upeashow.fi
Kuvapankki median käyttöön

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki