Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Esiintyjämuutos: Helten Brass Ensemble esiintyy pianisti Tuomas Turriagon kanssa 13.3. Sigyn-salissa

Turun filharmoninen orkesteri

Julkaistu: 10.03.2016 klo 14:28
Julkaisija: Turun filharmoninen orkesteri

Leif Segerstam on joutunut perumaan esiintymisensä Helten Brass Ensemblen konsertissa. Pianistiksi on saatu huima taituri ja aktiivinen musiikkivaikuttaja Tuomas Turriago, joka tunnetaan etenkin monipuolisena kamarimuusikkona.  Turriago kantaesittää Helten Brassin kanssa Leif Segerstamin konserttia varten säveltämän teoksen Songs of Unicorns in a Horde of friendly Horns. Konsertti on valtakunnallisten puhallinpäivien päätöskonsertti ja konsertissa kuullaan Helten Brass Ensemblen puhallintaiturointia. Virtuoosisen yhtyeen ohjelmistossa koetaan klassisen musiikin hittejä huikeina vaskisovituksina.

Helten Brass on Stage Sigyn-salissa su 13.3. klo 16.00. Thomas Bugnot, Dmitry Ermilov, Jaakko Gummerus & Xiang Guo, trumpetti, Nadja Demnati, Pasi Mäkinen & Teemu Salmi, pasuuna, Sakari Kekola, bassopasuuna, Nicolas Indermühle, tuuba, Péter Jánosi, käyrätorvi, Tuomas Turriago, piano. Segerstam – Wagner – Gabrieli – Auber – Neuhor – Beethoven. Liput 21/16/9€.