Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Emma Chasen Torjuttu tuo kiihkeyttä kesään

Bazar Kustannus Oy

Emma Chasen Torjuttu tuo kiihkeyttä kesään

Julkaistu: 14.06.2016 klo 11:09
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Emma Chasen keväällä 2015 suomeksi julkaistu esikoisromaani Taklattu oli törkeä, seksikäs, hauska ja nokkela tarina Drew Evansista, rikkaasta ja komeasta newyorkilaismiehestä, joka ei koskaan viihtynyt saman naisen kanssa yhtä yötä pidempään. Mutta sitten hän kohtasi Kate Brooksin – ja rakastui. Kirjasarjan nyt julkaistava toinen osa Torjuttu jatkaa Katen ja Drew’n kiihkeää tarinaa, tällä kertaa naisen näkökulmasta kerrottuna.

Jos luulit, että Kate ja Drew matkaisivat käsi kädessä kohti auringonlaskua ja eläisivät onnellisina elämänsä loppuun asti, olet väärässä. Kaikki rakkaustarinat eivät pääty hyvin, ja naistenmiehen kesyttäminen ei ehkä olekaan niin yksinkertaista. Elämään kuuluu valintoja, ja Kate joutuu kohtaamaan niistä tärkeimmän. Drew on jo oman päätöksensä tehnyt – ainakin Katen mielestä. Saadakseen hieman etäisyyttä tilanteeseen Kate palaa takaisin kotiseudulleen yksin. Tai no, tavallaan yksin.

Taklattu-sarjan jatko-osassa Torjutussa Kate ja Drew joutuvat arvioimaan suhteensa täysin uudestaan. Rakastuminen on helppoa. Parisuhteen ylläpitäminen ei ole.

Emma Chase on päivisin miehelleen ja lapsilleen omistautunut kotirouva, joka asuu pikkukaupungissa New Jerseyssä. Mutta öisin hän hakkaa näppäimistöä ja tuo kirjojensa värikkäät hahmot taas eloon. Goodreads-sivusto valitsi Emma Chasen vuoden 2013 parhaaksi kirjailijatulokkaaksi. Taklattu-sarja on kerännyt sivustolla yhteensä yli 14 000 lukijakommenttia ja lähes 150 000 arviota. Neliosaisen Taklattu-kirjasarjan lisäksi Chaselta on julkaistu tähän mennessä kolme osaa uudesta, kuumaan lakimaailmaan sijoittuvasta viihdekirjojen sarjasta.

Emma Chase
Torjuttu
Alkuteos Twisted
Suomennos Helinä Kangas
Flex., 234 sivua | ISBN 978-952-279-148-1 | Kirjastoluokka 84.2.
Saatavilla myös e-kirjana
Ilmestymispäivä 14.6.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:

Bazar Kustannus Oy, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Katariina Vuori, katariina@bazarkustannus.fi, 040 548 9810

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon