Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Digitaalisen painomateriaalin valitseminen helpommaksi

Antalis Oy

Digitaalisen painomateriaalin valitseminen helpommaksi

Julkaistu: 22.11.2012 klo 16:11
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis on luonut uuden työkalun, "Digital to Business" eli d2b-näytekirjan, jotta kaikkia digitaalisen painamisen / tulostamisen tarjoamia mahdollisuuksia pystytään hyödyntämään tehokkaasti erilaisissa painomateriaaleissa.

Viiteen eri d2b-näytekirjaan on koottu Antaliksen tuotteita sen mukaisesti, mikä digitaalinen paino- tai tulostusmenetelmä niille soveltuu: Dry Toner, Konica Minolta, Kodak, Ricoh, HP Indigo.

Näytekirjan valikoima on laaja, sillä se sisältää päällystettyjä, päällystämättömiä ja designpapereita, kartonkeja sekä erikoismateriaaleja. Näytekirjaan valitut paperit on testattu, joten niiden soveltuvuuteen voi luottaa. Kaikki tarvittava tieto näytteineen on nyt yksissä kansissa, mikä tekee materiaalin valitsemisesta helppoa.

Lisätietoja: Antalis Oy, Sami Eskelinen, sami.eskelinen@antalis.fi, puh. (09) 348 300

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden jakelija. Antalis toimii 45 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 78 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2011 oli 44,9 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.