Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Dalindèo levynjulkaisukonsertissa, Terapian tarpeessa teatterivierailuna

Tampereen Työväen Teatteri

Dalindèo levynjulkaisukonsertissa, Terapian tarpeessa teatterivierailuna

Julkaistu: 04.04.2016 klo 14:30
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Suomi-jazzin innostavimmaksi klubibändiksi ylistetty Dalindèo julkaisee neljännen albuminsa Slavic Souls Suomessa ja kansainvälisesti 8.4. Vain päivää myöhemmin, lauantaina 9.4. klo 22 Dalindèo esiintyy tuoreeltaan levynjulkaisukonsertissa TTT-Klubilla.

Edellisellä Kallio-levyllään Emma-palkinnon saanut Dalindèo luonnehtii, että uusi albumi vie yhtyeen "entistä syvemmälle tummanpuhuvaan, slaavilaisia vaikutteita mm. kotimaisen tangon ja jazzin perinteeseen yhdistävään estetiikkaan". Kokoonpanoa johtaa ja sen kappaleet säveltää Valtteri Pöyhönen, joka tunnetaan myös Ricky-Tick Big Band & Julkinen sana -kollektiivin moottorina.

9.4. TTT-Klubilla nähdään myös klo 19 alkava teatterivierailu Terapian tarpeessa. Se on musiikilla höystetty ja elämänmakuinen sessio, jossa nauruhermoja koetellaan ja tunnelautat laitetaan liikkeelle. Elämä yllättää ja tuo yhteen kaksi naista: terapeutin ja ruuhkavuosissa pyörivän perheenäidin. Toinen pelkää yksinäisyyttä, toinen haluaisi joskus nukkua kunnolla. Rooleissa Sari Havas ja Pauliina Hukkanen, ohjaus Samuli Reunanen.

Viikon muita esityksiä TTT-Klubilla ovat Improklubi toiseksi viimeisellä näytännöllään (6.4.), musiikkiteatteriesitys 6000 päätöstä (7.4.), Olen saari - Paul Simonia suomeksi (8.4.) ja Ylen Perjantai-ohjelman suora TV-lähetys (8.4.).

Lue lisää esityksistä:

Pressikuvat:

Lisätiedot:
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki