Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Basam Booksin suosittu Viisas elämä -klubi jatkuu koko kevään

Basam Books

Basam Booksin suosittu Viisas elämä -klubi jatkuu koko kevään

Julkaistu: 25.02.2015 klo 08:59
Julkaisija: Basam Books

Basam Booksin suosittu Viisas elämä –klubi jatkuu aina toukokuun loppuun asti. Klubilla on viikoittain vieraina ajankohtaisia ihmisiä, kirjailijoita ja asiantuntijoita. Klubit järjestetään Basam Books -kustantamon kirjailijasalissa maanantai-iltaisin klo 18-20. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Kevään klubi-illoissa käsitellään henkilökohtaista kasvua, pohditaan kuoleman jälkeistä elämää, avataan aisteja läsnäoloon, keskustellaan erityisherkkyydestä, saadaan vinkkejä suoliston hyvinvointiin ja opitaan uutta vihermehujen ihmeellisistä terveysvaikutuksista.

Luentojen aihepiirit käsittelevät Basam Booksin Viisas elämä –kirjasarjan teemoja. Suursuosioon noussut Viisas elämä -kirjasarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Sarja sisältää laadukkaita teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista aina elämäntaidon klassikkoteoksiin.

Päivitämme jatkuvasti kevään ohjelmistoa sivuillemme http://www.viisaselama.fi/ .

Kevään ohjelmistoa:

2.3. Katrina Berg ja Sakari Vainikka

Kääntäjä Sakari Vainikka ja Basam Booksin kirjailija Katrina Berg keskustelevat kuoleman jälkeisestä elämästä, henkiolennoista, sielunvapautuksesta ja siitä, mahtuvatko demonit ja harhahenget nykyaikaiseen maailmankuvaan.

Illan aikana käsitellään Bergin kirjaa Sielu matkalla vapauteen.

9.3. Jaana Mirjam Mustavuori ja Janna Satri

Basam Booksin kirjailijat Jaana-Mirjam Mustavuori ja Janna Satri keskustelevat aistien avaamisesta, tietoisesta läsnäolosta ja erityisherkkyydestä. Miten aistikokemuksissa pysyminen avaa oven nykyhetkeen? Miten herkkä ihminen selviää ärsykkeiden täyttämästä maailmasta?

Illan aikana käsitellään Mustavuoren kirjaa Aistit auki! ja Satrin kirjaa Sisäinen lepatus.

16.3. Annika Havaste: Pidä huolta suolistostasi, niin se pitää huolta sinusta

FLT Ravintovalmentaja ja Basam Booksin tuleva kirjailija Annika Havaste kertoo suoliston hyvinvoinnista. Luennolla selviää, millainen ruokavalio hellii suolistoa, ja mitä voi itse tehdä edistääkseen suolistonsa hyvinvointia.

Illan aikana käsitellään myös Davind Perlmutterin ja Kristin Lobergin kirjaa Tuhon siemenet.

23.3. Tara Lange: Vihermehuja terveydeksi

Miten saisit lapsesi syömään terveellisemmin? Vihermehut tekevät hyvää myös aikuiselle ja niiden juominen on edullinen ja helppo tapa ylläpitää terveyttä.

Vihermehuja-Terveydeksi! e-kirjan kirjoittaja ja Basam Booksin tuleva kirjailija Tara Lange kertoo illan aikana vihermehuista sekä mehustamisen uskomattomista terveyshyödyistä.

30.3. Charles Ketcham ja Bob Reinstein: Tutkimusmatka sisäiseen avaruuteen

Millaisilla menetelmillä voimme tutkia sisäistä avaruuttamme? Charles Ketcham ja Bob Reinstein jakavat kokemuksiaan mystikko G. I. Gurdjieffin ideoiden soveltamisesta päivittäiseen elämään ja vastaavat myös yleisöä askarruttaviin kysymyksiin.

Charles Ketcham on yhdysvaltalainen kapellimestari, joka on johtanut useita maineikkaita orkestereita eri puolilla maailmaa. Hän esittää illan aikana G. I. Gurdjieffn ja Thomas De Hartmannin pianomusiikkia .

Keskustelu käydään englanniksi ja tulkataan suomeksi.

13.4. Arja Sihvola ja Mari Pulkkinen: Surussa on myös valo

Surussa on myös valo. Suru ei ole työtä. Suru ei ole sairaus, josta pitäisi pian toipua ennalleen. Suru on osa ihmiselämän kokemusten runsautta.

Surun suuruudesta ja monista sävyistä keskustelevat tutkija Mari Pulkkinen ja Basam Booksin tuleva kirjailija, toimittaja Arja Sihvola.

20.4. Mili Kaikkonen: Vaiheessa

27.4. Elina Grönlund ja Soili Takkala: Rajatapauksista, kuolemisesta ja jälleensyntymisestä

Viisas elämä –klubin kevät 2015

Aika: maanantaisin klo 18–20 toukokuun loppuun asti.

Paikka: Basam Books –kustantamo, Hämeentie 155 A, Helsinki. Pääset paikalle helposti Helsingin keskustasta busseilla 68, 71 ja 71V sekä Hakaniemestä bussilla 74. Jää pois Annalantien pysäkillä ja kävele noin sata metriä takaisin keskustaan päin. Kustantamomme sijaitsee Siwan yläkerrassa, sisäänkäynti sisäpihan puolelta A-rapusta, 3.krs.

Järjestäjä: Basam Books Oy

Lisätiedot ja ohjelma: http://www.viisaselama.fi/

jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

21-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.